organizacja obrotu dokumentów działu spedycji (kompletowanie, sprawdzanie poprawności i archiwizowanie dokumentów; wystawianie faktur)
współpraca z biurami cargo-partner w Polsce i na świecie
rozwój działalności spedycyjnej poprzez dbanie o wysoką jakość usług oraz pozytywny wizerunek cargo-partner
- dobra organizacja pracy oraz umiejętność podejmowania szybkich i trafnych decyzji pod presją czasu
- umiejętność pracy w zespole
- dobra znajomość języka polskiego i angielskiego
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- wykształcenie kierunkowe będzie dodatkowym atutem
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet dodatkowych świadczeń pozapłacowych
- możliwość rozwoju zawodowego i stałego podnoszenia kwalifikacji
- miłą atmosferę pracy w zgranym, młodym i ambitnym zespole, który czeka na Ciebie z otwartymi ramionami
Wszystkim kandydatom dziękujemy za zainteresowanie.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Podobne ogłoszenia
Młodszy Specjalista ds. administracji
Data: 18 kw. 2025
Firma: Praca.pl
Lokalizacja: Warszawa
Zakres obowiązków: Nadzorowanie dokumentacji w firmie, Usprawnianie przepływu informacji, Wsparcie w obsłudze księgowo-kadrowej, Tworzenie prezentacji, Realizacja wyznaczonych zadań i celów. Wymagania: Biegłość w MS Office, Dobra organizacja pracy,...
Młodszy specjalista ds. administracji
Data: 18 kw. 2025
Firma: REMONDIS Sp. z o.o. - Warszawa
Lokalizacja: Warszawa
Zakres obowiązków: Nadzór nad obiegiem dokumentów przychodzących i wychodzących, Zapewnienie płynnego przepływu informacji w organizacji, Współpraca z CUK w zakresie bieżącej obsługi księgowo- kadrowej, Przygotowywanie prezentacji, Odpowiedzialność za...
Specjalista ds. Dostawców Usług Medycznych
Data: 18 kw. 2025
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: Warszawa
Opracowanie i przygotowywanie dokumentów (umowy, aneksy, promesy). Weryfikacja dokumentów pod kątem poprawności i kompletności. Aktualizacja danych w systemach wewnętrznych, na stronie www i listy dostawców. Przygotowanie plików i raportów z danymi o...