Miejski Urząd Pracy w Płocku
Podinspektor - wieloosobowe stanowisko ds. eksploatacji infrastruktury komunalnej
Miejsce pracy: Płock
Numer: StPr/25/0335
OBOWIĄZKI:
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) prowadzenie spraw związanych z realizacją postanowień umowy wykonawczej pomiędzy Gminą Płock, a Wodociągami Płockimi Sp. z o.o. w zakresie realizacji zadania własnego gminy polegającego na eksploatacji, konserwacji i remontach miejskiej sieci kanalizacji deszczowej i urządzeń kanalizacyjnych służących do odprowadzania wód opadowych i roztopowych, w tym odprowadzanie wód opadowych i roztopowych oraz eksploatacji, konserwacji i remontów cieków naturalnych, kanałów i rowów związanych z kanalizacją deszczową.2) współpraca przy prowadzeniu ewidencji w zakresie urządzeń kanalizacji deszczowej, tj.:- udział w komisjach: przekazania placu budowy, robót zanikowych, odbioru technicznego i końcowego,- wystawianie dowodów OT, PT i LT,- prowadzenie spraw w zakresie przejmowania urządzeń kanalizacji deszczowej;3) współdziałanie i realizacja zadań własnych Miasta w zakresie wynikającym z ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, w zakresie udzielania dotacji celowej na dofinansowanie kosztów budowy przyłącza kanalizacji sanitarnej do nieruchomości, położonych na terenie Miasta Płocka;4) współdziałanie i realizacja zadań Miasta wynikających z zapisów ustawy prawo wodne w zakresie posiadanych decyzji dotyczących:a) uiszczania opłat za usługi wodne, składającej się z opłaty stałej oraz opłaty zmiennej zależnej od istnienia urządzeń do retencjonowania wody z terenów uszczelnionych, za odprowadzanie do:- wód opadowych lub roztopowych ujętych w otwarte lub zamknięte systemy kanalizacji deszczowej służące do odprowadzania opadów atmosferycznych albo systemy kanalizacji zbiorczej w granicach administracyjnych miast,- wód pochodzących z odwodnienia gruntów w granicach administracyjnych miast, wyłącznie wyłącznie w formie opłaty stałej,b) ponoszenia opłat za zajęcie gruntów pokrytych wodami stanowiące własność Skarbu Państwa, niezbędnych do prowadzenia przedsięwzięć związanych z infrastrukturą komunalną, w tym wyloty wód opadowych i roztopowych do wód;5) współdziałanie i realizacja zadań wynikających z Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach związanych z przejęciem w trybie wykonania zastępczego obowiązków utrzymania czystości przez właścicieli nieruchomości w przypadku gdy właściciele nieruchomości nie udokumentują częstotliwości i sposobu korzystania z usług realizowanych przez gminną jednostkę organizacyjną lub przedsiębiorcę posiadającego zezwolenie w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych;6) współdziałanie z Wodociągami Płockimi Sp. z o.o. w zapewnieniu budowy, utrzymania i eksploatacji własnych lub wspólnych z innymi gminami stacji zlewnych ścieków;7) prowadzenie spraw w zakresie ustalania wysokości opłaty za utraconą retencję naturalną;8) wykonywanie zadań związanych z użytkowaniem, utrzymaniem oraz remontem urządzeń i obiektów komunalnych, tj.: fontann i wodotrysków, tężni, systemów nawodnień, małych urządzeń komunalnych m.in.: ławek, koszy na odpady, słupów ogłoszeniowych, pojemników na piasek, kwiatonier itp.;9) realizowanie zadań inwestycyjnych w zakresie, o którym mowa w pkt 8 w tym sprawowanie nadzoru zgodnie z przepisami prawa budowlanego;10) wykonywanie obowiązków nadzoru wobec wykonawców realizujących usługi i remonty w oparciu o zawarte umowy i zlecenia;11) współpraca przy rozliczaniu faktur za zużytą energię elektryczną i cieplną, pobraną wodę i odprowadzone ścieki przez obiekty i urządzenia komunalne eksploatowane przez Wydział Spraw Komunalnych;12) opiniowanie i uzgadnianie projektów decyzji o warunkach zabudowy, celu publicznego, projektów budowlanych oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w zakresie objętym właściwością stanowiska;13) występowanie w charakterze świadka w postępowaniach dotyczących wyrządzenia szkód w mieniu komunalnym;14) realizacja zadań ujętych w Programie Ochrony Środowiska dla Miasta Płocka w zakresie objętym właściwością stanowiska oraz zadań gmin i powiatów, które zgodnie z przepisami Prawa ochrony środowiska mogą być finansowane z opłat i kar za korzystanie ze środowiska;15) opracowywanie projektu budżetu Miasta oraz przygotowywanie sprawozdań z jego realizacji w części dotyczącej realizacji zadań danego stanowiska;16) bieżąca kontrola realizacji wydatków z budżetu Miasta na danym stanowisku;17) współpraca z komórkami Wydziału Kształtowania Środowiska oraz Wydziałem Gospodarowania Odpadami przy opracowywaniu zasad Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Płocka;18) obsługa zgłoszeń Komunikatora Miejskiego dawniej LocalSpot.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne (formalne):1.obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135);2. nieposzlakowana opinia;3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ściganez oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;5. wykształcenie studia minimum pierwszego stopnia w zakresie budownictwa lub inżynierii środowiska;6. prawo jazdy kat. B;7. znajomość programów do kosztorysowania.Wymagania dodatkowe:I. znajomość ustaw:- z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135);- z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1465 ze zm.);- z dnia 20 lipca 2017 roku Prawo wodne (Dz. U. z 2024 r. poz. 1087 ze zm.);- z dnia 7 czerwca 2001 roku o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzeniu ścieków (Dz. U. z 2024 r. poz. 757);- z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.);- z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.);

Miejsce pracy:

Płock


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Podobne ogłoszenia

Inspektor w wydziale komunikacji

  • Data: 20 kw. 2025

  • Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku

  • Lokalizacja: Płock

- wydawanie zezwoleń na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, licencji oraz zaświadczeń na przewozy drogowe własne oraz wypisów z tych dokumentów,- wydawanie zezwoleń na przejazd pojazdów ponadnormatywnych. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w...

Specjalista

  • Data: 18 kw. 2025

  • Firma: Komenda Stołeczna Policji w Warszawie

  • Lokalizacja: Warszawa

Warunki pracy Praca administracyjno-biurowa, Praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy, Praca przy oświetleniu mieszanym, Wymuszona pozycja ciała, Zagrożenie korupcją, Opis dostępności budynku dla osób z...

Inspektor

  • Data: 18 kw. 2025

  • Firma: Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie

  • Lokalizacja: Warszawa

Warunki pracy praca biurowa, praca na 20 piętrze/parterze, praca w siedzibie wydziału, praca związana z obsługą klienta, zagrożenie korupcją, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, brak oznaczeń dla osób niewidomych, pomieszczenie...