Performance Marketing Specialist / Digital Marketing Specialist
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
  • Tworzenie i prowadzenie kampanii Google Ads i Meta Ads na rynku polskim i zagranicznym. 
  • Monitorowanie i optymalizowanie wskaźników kampanii. 
  • Analiza wyników i przygotowywanie raportów z prowadzonych działań. 
  • Konfiguracja narzędzi analitycznych, takich jak GA4, GTM, Pixel, 
  • Koordynacja tworzenia materiałów reklamowych, landing page’y, bannerów i treści contentowych. 
  • Budowanie wizerunku marki w internecie oraz zaangażowania odbiorców. 
  • Prowadzenie Social Medii dla Grupy Maobii (marki ASMO Solutions, Dungito ) 
  • Tworzenie i wdrażanie zautomatyzowanych kampanii e-mail i push. 
Wymagania:
  • Minimum 3 lata doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu kampanii płatnych lub pracy w agencji reklamowej. 
  • Praktyczna znajomość Google Ads, Meta Ads i Google Analytics. 
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego. 
Mile widziane: 
  • Znajomość innych systemów reklamowych (np. Bing Ads, TikTok Ads). 
  • Doświadczenie z narzędziami do automatyzacji kampanii e-mail i push 
To oferujemy
  • Możliwość pracy w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt. 
  • Praca hybrydowa (3 dni w biurze, 2 dni w domu). 
  • Pakiet medyczno-stomatologiczny w Medicover 
  • Atrakcyjne wynagrodzenie. 
  • Niekorporacyjną atmosferę pracy. 
  • Udział w ciekawych projektach. 

Podobne ogłoszenia

Główny specjalista

  • Data: 23 gru 2025

  • Firma: Ministerstwo Sprawiedliwości w Warszawie

  • Lokalizacja: Warszawa

Warunki pracy - praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie, - praca pod presją czasu, - praca w stresie, - zagrożenie korupcją, - kontakt z klientem zewnętrznym, - nietypowe godziny pracy (w tym dyżury), - możliwe wyjazdy służbowe, - budynek dostosowany...

Specjalista ds. Strategii Mediowych

  • Data: 05 gru 2025

  • Firma: WPP Media

  • Lokalizacja: Warszawa

Opis stanowiska: Tworzenie planów mediowych dopasowanych do celów biznesowych klienta, Koordynowanie kampanii reklamowych w mediach cyfrowych i tradycyjnych, Analizowanie efektywności działań i wdrażanie optymalizacji, Aktywna współpraca z klientami oraz...

Specjalista Programmatic (Digital Media)

  • Data: 05 gru 2025

  • Firma: WPP Media

  • Lokalizacja: Warszawa

Zadania: Realizacja kampanii reklamowych w modelu programmatic przy użyciu DV360 i innych platform. Współpraca z międzynarodowymi zespołami w Europie i USA w zakresie planowania i optymalizacji działań. Monitorowanie kampanii, analiza wyników oraz...