Ogłoszenie numer: 9748735, z dnia 2025-05-20
Klient portalu Praca.pl
Opiekun zespołu pracowników (język niemiecki)
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Obsługa zapytań oraz utrzymywanie kontaktu z pracownikami na miejscu
- Organizacja grafików pracy i zarządzanie sprawami administracyjnymi
- Utrzymywanie kontaktu z kontrahentami w języku niemieckim
- Dbanie o zakwaterowanie, ewidencję obecności i planowanie urlopów
Wymagania
- Biegła komunikacja po niemiecku (minimum poziom B2)
- Umiejętność pracy z klientem oraz pracownikami z różnych branż
- Dobra organizacja i samodzielność w działaniu
- Sprawne poruszanie się w środowisku MS Office
Oferujemy
- Możliwość pracy hybrydowej po wdrożeniu (2 dni zdalnie)
- Stabilne wynagrodzenie + atrakcyjny system prowizyjny
- Umowa o pracę lub współpraca B2B
- Pakiet benefitów: opieka medyczna, dofinansowanie nauki języka, karta żywieniowa
- Szkolenie wprowadzające i stałe wsparcie zespołu
- Premie za polecenie nowych pracowników
Podobne ogłoszenia
Starszy specjalista
Data: 10 cze 2025
Firma: Biuro Rzecznika Praw Pacjenta w Warszawie
Lokalizacja: Warszawa
Warunki pracy Zagrożenie korupcją Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie Zakres zadań Realizuje rekrutacje zewnętrzne i wewnętrzne, w tym weryfikuje poprawność przeprowadzanych postępowań rekrutacyjnych pod kątem zgodności z aktami...
Pracownik Działu Personalnego
Data: 09 cze 2025
Firma: Transgourmet Polska
Lokalizacja: Ożarów Mazowiecki
(1/2 etatu) Twój zakres obowiązków samodzielna, kompleksowa obsługa kadrowa pracowników, rozliczanie czasu pracy (systemy: zmianowy/równoważny/podstawowy), profesjonalna realizacja procesów HR (rekrutacje, wdrożenie, szkolenia, rozwój), dbanie o...
Specjalista w Biurze ds. Personalnych
Data: 08 cze 2025
Firma: Warszawski Uniwersytet Medyczny
Lokalizacja: Warszawa
Główne zadania: prowadzenie procesów rekrutacyjnych; prowadzenie spraw związanych ze szkoleniami i rozwojem pracowników Uczelni; udział w procesie oceny nauczycieli akademickich; organizacja i koordynowanie zadań związanych z przyznawaniem nagród i...