Zawód: Nauczyciel przedmiotu w szkole podstawowej (wymagany staż - lata: 2)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Matematyka ogólna
Język: polski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Uprawnienia: Przygotowanie pedagogiczne
Wymagania inne:
Wymagania: - wykształcenie wyższe - pierwszego i drugiego stopnia lub jednolite magisterskie; - co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe;- przygotowanie pedagogiczne; - umiejętność pracy z osobami w spektrum autyzmu; - umiejętność pracy w systemie oceniania kształtującego (w szkole nie ma ocen cyfrowych w trakcie roku); - umiejętność pracy w środowisku Google Classroom (osoby uczniowskie nie korzystają z podręczników);- biegła znajomość języka polskiego.Praca w godz.: 8:00-16:00.
Warszawa
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 8 300 PLN
Źródło oferty pracy: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Podobne ogłoszenia
Online English teacher for kids with Polish language
Data: 28 lis 2025
Firma: AllRight.io
Lokalizacja: Warszawa
Why All Right? Flexible working schedule, which you choose on your own: full time /part-time/ on weekends only Stable and competitive reward + a flexible bonus system. Bonuses add up to 10% for each lessons pay! Fun interactive lessons with our custom software and...
Nauczyciel przedmiotu zawodowego: Technik sterylizacji medycznej
Data: 27 lis 2025
Firma: Grupa Pascal
Lokalizacja: Pruszków
prowadzenie zajęć teoretycznych i/lub praktycznych mile widziane pozytywne nastawienie, zaangażowanie i chęć pracy z dorosłymi zaangażowanie i sumienność komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów Kwalifikacje: co najmniej dwuletnie...
Nauczyciel języka angielskiego k/m
Data: 25 lis 2025
Firma: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Lokalizacja: Warszawa
- prowadzenie lekcji języka angielskiego w szkole podstawowej i w liceum; - dostosowywanie metod i materiałów do osób posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego; - prowadzenie zajęć korekcyjno-kompensacyjnych; - uczestniczenie w spotkaniach...
