Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa.
- Praca przy komputerze.
- Zagrożenie korupcją.
- Budynek Głównego Urzędu Statystycznego jest w znacznym zakresie dostosowany dla potrzeb osób z niepełnosprawnością. Przy wejściu do budynku GUS brak progów utrudniających wjazd wózkiem, schody w holu głównym są wyposażone w ruchome platformy do transportu wózka, wewnątrz budynku zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych. Windy są dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. W budynku znajdują się 4 toalety przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
Zakres zadań
- Nadzoruje, koordynuje i inicjuje prace wydziału w celu zapewnienia prawidłowej i terminowej realizacji zadań wydziału.
- Pełni nadzór nad prowadzeniem prac związanych z monitorowaniem inwestycji budowlanych w obiektach zarządzanych przez jednostki statystyki publicznej w celu zapewnienia właściwego wydatkowania środków publicznych.
- Planuje potrzeby inwestycyjne i remontowe w budynku GUS i przyległym do niego terenie w celu zapewnienia właściwej i bezpiecznej eksploatacji obiektu i znajdującym się w nich urządzeniach technicznych.
- Pełni nadzór nad właściwą eksploatacją budynku i urządzeń technicznych w celu zapewnienia ciągłości pracy urzędu i bezpieczeństwa pracowników.
- Pełni nadzór nad procesem wszczęcia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego dla zadań związanych z odpowiednim utrzymaniem nieruchomości, bierze udział w komisjach przetargowych oraz sprawuje nadzór podczas realizacji przedmiotowych zadań w celu właściwej i terminowej realizacji zleconych usług.
- Pełni nadzór nad realizacją umów dotyczących zadań realizowanych przez wydział w celu właściwej i terminowej realizacji zleconych usług.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- Doświadczenie zawodowe: 5 lat pracy w obszarze inwestycyjno-technicznym
- Wiedza z zakresu planowania i realizacji inwestycji i remontów, zarządzanie infrastrukturą techniczną urzędu
- Znajomość przepisów prawa pracy związanych z kierowaniem pracownikami
- Znajomość zasad funkcjonowania statystyki publicznej i jej struktur organizacyjnych
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej
- Znajomość Prawa Budowlanego
- Umiejętność obsługi komputera (MS Office)
- Znajomość procedur kancelaryjnych
- Dbałość o rozwój pracowników
- Zarządzanie ludźmi
- Podejmowanie decyzji i odpowiedzialność
- Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
- Współpraca
- Komunikacja
- Wspieranie innowacji
- Zarządzanie zmianą
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Wykształcenie: wyższe techniczne z obszaru: budownictwo, architektura, inżynieria środowiska
- Doświadczenie zawodowe: 1 rok pracy w administracji publicznej
- Przeszkolenie w zakresie prawa zamówień publicznych
- Znajomość ustawy prawo zamówień publicznych
Podobne ogłoszenia
Specjalista ds. technicznego nadzoru nieruchomości
Data: 12 kw. 2025
Firma: AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.
Lokalizacja: Płock
Zakres zadań: Prowadzenie nadzoru technicznego nad zasobem mieszkaniowym w zakresie posiadanych uprawnień, w szczególności: wykonywanie przeglądów technicznych, dokonywanie czynności związanych z przekazywaniem/zdawaniem lokali, sporządzanie przedmiarów i...
Podinspektor - wieloosobowe stanowisko ds. remontów i inwestycji
Data: 12 kw. 2025
Firma: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Lokalizacja: Płock
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) przygotowanie dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania przetargowego w zakresie wynikającym z zakresu działania Wydziału Inwestycji i Remontów (WIR) w odniesieniu do realizowanych...
Specjalista ds. Administracji i Eksploatacji Nieruchomości
Data: 06 kw. 2025
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: Warszawa
Administrowanie budynkami biurowymi i mieszkalnymi. Nadzór nad przeglądami technicznymi i budowlanymi. Koordynacja zewnętrznych serwisów (czystość, utrzymanie techniczne). Optymalizacja funkcjonowania obiektów. Prowadzenie dokumentacji związanej z...