Młodszy Specjalista w Zespole Reklamacji i Retencji z j. niemieckim
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
  • telefoniczny i mailowy kontakt z klientami niemieckojęzycznymi
  • udział w procesie rozpatrywania reklamacji zgłoszonych przez klientów
  • obsługa procesu wypowiedzeń umów klientów
  • współpraca z różnymi zespołami firmy w centrali i regionach
  • aktualizowanie oraz wprowadzanie danych do systemu CRM
Wymagania:
  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (C1)
  • komunikatywność, wysokie zdolności interpersonalne i umiejętność pracy w zespole
  • zdolności organizacyjne i odpowiedzialność za realizację zadań
  • doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta mile widziane, ale jeśli go nie posiadasz i dopiero zaczynasz swoja ścieżkę zawodową – to wszystkiego Cię nauczymy
  • dobra znajomość pakietu MS Office 
Oferujemy:
  • wsparcie i pomoc w bieżącej pracy, bo przecież na opiece znamy się najlepiej
  • możliwość codziennego wykorzystania języka niemieckiego
  • jasny i przejrzysty system wynagrodzeń (podstawa + premia)
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (po okresie próbnym umowa na czas nieokreślony)
  • możliwość pracy hybrydowej po zakończeniu okresu wdrożenia
  • opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny
  • dofinansowanie do ubezpieczenia grupowego oraz Karty MultiSport
  • dostęp do platformy e-learningowej
  • program rekomendacji pracowników
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia

Konsultant ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

  • Data: 20 sie 2025

  • Firma: Concentrix

  • Lokalizacja: Warszawa

Udzielanie informacji o zamówieniach, reklamacjach i dostawach Pomoc techniczna dotycząca urządzeń elektronicznych Doradztwo produktowe i dopasowanie oferty do potrzeb klienta Prowadzenie kontaktu z klientami za pośrednictwem czatu, telefonu i maila Realizacja...

Specjalista ds. obsługi klienta

  • Data: 20 sie 2025

  • Firma: Concentrix

  • Lokalizacja: Warszawa

Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń Xiaomi Przestrzeganie szczegółowych...

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

  • Data: 19 sie 2025

  • Firma: Foundever

  • Lokalizacja: Warszawa

PRACA ZDALNA Rola Specjalisty ds. obsługi klienta obejmuje odbieranie połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na maile od użytkowników sprzętu do pomiaru glukozy we krwi dedykowanego dla osób z cukrzycą. Specjaliści ds. obsługi klienta udzielają...