- telefoniczny i mailowy kontakt z klientami niemieckojęzycznymi
- udział w procesie rozpatrywania reklamacji zgłoszonych przez klientów
- obsługa procesu wypowiedzeń umów klientów
- współpraca z różnymi zespołami firmy w centrali i regionach
- aktualizowanie oraz wprowadzanie danych do systemu CRM
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (C1)
- komunikatywność, wysokie zdolności interpersonalne i umiejętność pracy w zespole
- zdolności organizacyjne i odpowiedzialność za realizację zadań
- doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta mile widziane, ale jeśli go nie posiadasz i dopiero zaczynasz swoja ścieżkę zawodową – to wszystkiego Cię nauczymy
- dobra znajomość pakietu MS Office
- wsparcie i pomoc w bieżącej pracy, bo przecież na opiece znamy się najlepiej
- możliwość codziennego wykorzystania języka niemieckiego
- jasny i przejrzysty system wynagrodzeń (podstawa + premia)
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (po okresie próbnym umowa na czas nieokreślony)
- możliwość pracy hybrydowej po zakończeniu okresu wdrożenia
- opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny
- dofinansowanie do ubezpieczenia grupowego oraz Karty MultiSport
- dostęp do platformy e-learningowej
- program rekomendacji pracowników
Podobne ogłoszenia
Konsultant ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Data: 20 sie 2025
Firma: Concentrix
Lokalizacja: Warszawa
Udzielanie informacji o zamówieniach, reklamacjach i dostawach Pomoc techniczna dotycząca urządzeń elektronicznych Doradztwo produktowe i dopasowanie oferty do potrzeb klienta Prowadzenie kontaktu z klientami za pośrednictwem czatu, telefonu i maila Realizacja...
Specjalista ds. obsługi klienta
Data: 20 sie 2025
Firma: Concentrix
Lokalizacja: Warszawa
Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń Xiaomi Przestrzeganie szczegółowych...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Data: 19 sie 2025
Firma: Foundever
Lokalizacja: Warszawa
PRACA ZDALNA Rola Specjalisty ds. obsługi klienta obejmuje odbieranie połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na maile od użytkowników sprzętu do pomiaru glukozy we krwi dedykowanego dla osób z cukrzycą. Specjaliści ds. obsługi klienta udzielają...