CENTRUM NAUKI KOPERNIK
poszukujemy kandydatek i kandydatów do pracy w Dziale Obsługi Klienta na stanowisku
(umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika)
1 etat
Jeśli posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży, jesteś komunikatywny i dobrze zorganizowany, a dodatkowo dobrze znasz język angielski oraz jesteś gotowa/y do pracy również w weekendy, prześlij do nas swoją aplikację!
- Obsługa bezpośrednia klienta w kasach Centrum i Planetarium (w zależności od zaplanowania),
- obsługa telefoniczna klienta na infolinii Centrum Nauki Kopernik,
- informowanie o ofercie, sprzedaż biletów w kasach i telefoniczna rezerwacja biletów,
- obsługa systemu sprzedaży biletów oraz wystawianie faktur,
- realizacja procesu rezerwacji wizyt dla zwiedzających,
- zapewnienie wysokiego standardu obsługi klientów,
- budowanie pozytywnych relacji z klientem.
- Wykształcenie min. średnie,
- doświadczenie na stanowiskach pracy związanych z obsługą klienta lub sprzedażą,
- dobra znajomość języka angielskiego (min. B1/B2),
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
- orientacja na klienta, wysoka kultura osobista,
- skrupulatność i zaangażowanie w wykonywaną pracę,
- odporność na stres, umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach,
- dyspozycyjność do pracy zgodnie z grafikiem od poniedziałku do niedzieli,
- gotowość do pracy zmianowej oraz w weekendy.,
- zaświadczenie o niekaralności.
- Umiejętność obsługi kasy fiskalnej,
- doświadczenie w pracy na infolinii,
- znajomość języka ukraińskiego lub innego języka obcego,
- ukończenie szkoleń z zakresu profesjonalnej obsługi klienta.
- Umowa o pracę
- Możliwość pracy hybrydowej
- Prywatna opieka medyczna
- Dofinansowanie do karty sportowej
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
- Dofinansowanie do wypoczynku
- Świadczenia świąteczne
- System premiowy
- Dostęp do platform rozwojowych
- Inspirujące i profesjonalne środowisko pracy
- Dostęp do kafeterii benefitowej
- Vouchery
do Kopernika - Inspirujące i profesjonalne środowisko pracy
- Doskonała lokalizacja biura
Podobne ogłoszenia
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka Wsparcia Oddziału - Obsługi Klienta
Data: 13 gru 2025
Firma: Unum Życie TUiR S.A.
Lokalizacja: Warszawa
umowa na zastępstwo Zadania Codzienna współpraca i utrzymywanie płynnej komunikacji z Zespołem Sprzedaży oraz Centralą firmy. Bezpośrednia, profesjonalna obsługa Klientów na terenie Oddziału. Kompleksowe prowadzenie administracji Oddziału oraz...
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta
Data: 13 gru 2025
Firma: Concentrix
Lokalizacja: Warszawa
Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń Xiaomi Przestrzeganie szczegółowych...
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Data: 13 gru 2025
Firma: Foundever
Lokalizacja: Warszawa
Praca hybrydowa — 2 dni w tygodniu z biura Do Twoich zadań należeć będzie: Profesjonalna, telefoniczna i mailowa obsługa klientów — zgodnie z najwyższymi standardami. Realizacja wyznaczonych wskaźników zadowolenia klientów oraz dążenie do ich...
