Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: CSSR/11/2025
umowa na zastępstwo
 
Zakres obowiązków:
  • Stała współpraca i utrzymanie dobrego kontaktu z zespołem sprzedaży i Centralą.
  • Obsługa Klientów w Oddziale.
  • Prowadzenie administracji Oddziału, przygotowywanie raportów.
  • Wprowadzanie danych do systemu komputerowego oraz ich kontrola.
  • Ścisłe przestrzeganie i egzekwowanie obowiązujących procedur.
  • Dbałość o realizowanie standardów obsługi Klienta i jakość biznesu.
Wymagania:
  • Min. roczne doświadczenie w obsłudze Klienta lub administracji w międzynarodowej firmie.
  • Biegła obsługa pakietu MS Office.
  • Otwartość na potrzeby Klienta i współpracowników.
  • Doskonałe umiejętności organizacyjne, operatywność, a także umiejętność dostosowania do zmieniających się warunków.
  • Umiejętność dokonywania analizy sytuacji i wyciągania wniosków.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu.
Co oferujemy:
  • Umowę o prace na zastępstwo.
  • Dofinansowanie zajęć sportowych.
  • Prywatna opieka medyczna.
  • Ubezpieczenie na życie.
  • Elastyczny czas pracy.
  • Spotkania integracyjne.
  • Dodatkowe świadczenia socjalne.
  • Dofinansowanie wypoczynku.
  • Dzień wolny na wolontariat.

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia

Wsparcie Techniczne - Obsługa Klienta

  • Data: 12 gru 2025

  • Firma: Klient portalu Praca.pl

  • Lokalizacja: Warszawa

Kompleksowe rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów za pośrednictwem głównych kanałów wsparcia. Badanie przyczyn źródłowych (root cause) zgłaszanych incydentów przy użyciu narzędzi diagnostycznych (np. Chrome Dev Tools, logi...

Customer Service Specialist with Czech and Slovak

  • Data: 12 gru 2025

  • Firma: Foundever

  • Lokalizacja: Warszawa

Fully remote work mode from Poland. Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via phone and e-mail); Updating information regarding cases. Meeting targets, following company policies and procedures, ensuring quality;...

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

  • Data: 10 gru 2025

  • Firma: Foundever

  • Lokalizacja: Warszawa

Praca hybrydowa — 2 dni w tygodniu z biura Do Twoich zadań należeć będzie: Profesjonalna, telefoniczna i mailowa obsługa klientów — zgodnie z najwyższymi standardami. Realizacja wyznaczonych wskaźników zadowolenia klientów oraz dążenie do ich...