Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Marketingu B2B
Lokalizacja: Warszawa

Forma zatrudnienia: Umowa na czas określony do sierpnia 2026

Zadania, które na Ciebie czekają:

  • Planowanie/wsparcie i realizacja działań marketingowych przy taktycznych działaniach sił sprzedażowych dedykowanych dla klientów wysokich segmentów biznesowych (Large Accounts / Top Accounts).
  • Opracowywanie i egzekucja strategii marketingowej dla grupy produktowej (materiały marketingowe i edukacyjne, strategie komunikacyjne wprowadzania produktów na rynek).
  • Koordynacja i organizacja spotkań dla klientów, udział w wydarzeniach branżowych.
  • Współpraca z agencjami reklamowymi i partnerami zewnętrznymi.
  • Opracowywanie contentu (treści) do wykorzystania w komunikacji marketingowej (wywiady z klientami, studia przypadków klientów, content produktowy).
  • Badanie potencjału komunikacji w danym segmencie, mocno targetowanej do specyfiki grupy docelowej, branży lub sektora, w jakim działają potencjalni klienci.
  • Nawiązywanie kontaktów z mediami, grupami zainteresowania, społecznościami branżowymi celem lepszego i szybszego dotarcia do klientów.
  • Organizacja eventów, szkoleń, webinarów celem budowania świadomości oferty T-Mobile, edukacji klientów i generowania szans sprzedażowych (leadów).
  • Analiza działań marketingowych konkurencji.
W realizacji zadań pomoże Ci:
  • Minimum 2-letnie doświadczenie w branży technologicznej (na stanowisku koordynatora ds. marketingu lub na stanowisku specjalisty w dziale marketingu) lub po stronie agencji marketingowej, albo PR-owej z udziałem w projektach dla klientów z sektora technologicznego.
  • Znajomość praktycznego zastosowania narzędzi marketingowych do komunikacji z klientem biznesowym.
  • Wymagana umiejętność pracy i realizacji projektów graficznych z wykorzystaniem ogólnodostępnych narzędzi graficznych, np. Canva; mile widziana obsługa Adobe Premiere Pro.
  • Wymagana umiejętność tworzenia profesjonalnych prezentacji PowerPoint.
  • Wielozadaniowość / Umiejętność pracy nad kilkoma projektami równolegle i z udziałem wielu zespołów.
  • Samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy własnej / terminowość.
  • Umiejętności poszukiwania i weryfikowania informacji.
  • Umiejętności pracy w zespole i efektywna komunikacja.
  • Wysoka kultura osobista.
  • Bardzo dobra znajomość języka polskiego i angielskiego.
  • Gotowość do wyjazdów służbowych.
Nasza oferta dla Ciebie:
  • Sekcja Marketingu B2B jest częścią Działu Obsługi Klientów Korporacyjnych i Kluczowych B2B. Prowadzimy projekty związane z komunikacją zaawansowanych rozwiązań i usług dla dużego biznesu. Obecnie szukamy  Specjalisty ds. Marketingu B2B, który wesprze nas w komunikacji 360. Obsługujemy wiele kanałów komunikacji z klientami oraz opracowujemy różnorodne materiały marketingowe. Szukamy osoby, która ma doświadczenie w opracowywaniu grafik i tworzeniu merytorycznego contentu :)
Benefity:
  • Umowa o pracę z atrakcyjnym systemem premiowym
  • Jasna ścieżka kariery i awansu
  • Pakiet medyczny i ubezpieczenie na życie
  • Dostęp do platform szkoleniowych, które podniosą Twoją wiedzę
  • Dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin / imienin
  • Platforma benefitowa - Ty wybierasz z czego korzystasz
Jesteśmy T-Mobile! Jesteśmy firmą technologiczną, a naszym celem jest tworzenie innowacyjnych rozwiązań dla klientów indywidualnych i biznesowych.

W T-Mobile wszyscy żyjemy w świecie magenta! Kolor ten jest nam bliski, bo oznacza wiarę w powodzenie podejmowanych działań, pewność siebie i wytrzymałość. Właśnie tacy jesteśmy jako zespół.
W #Magentateam stawiamy na wymianę doświadczeń, zwinną pracę i szybko adaptujemy się do zmian!#Magentateam to jednak przede wszystkim mix różnych kompetencji i doświadczeń, osobowości, temperamentów i poglądów. Właśnie w tej różnorodności widzimy naszą największą siłę.

Podobne ogłoszenia

Starszy specjalista k/m

  • Data: 20 kw. 2025

  • Firma: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

  • Lokalizacja: Warszawa

- inicjowanie, projektowanie i prowadzenie działań marketingowych promujących ofertę naukową, dydaktyczną i kulturalną Oddziału; - przygotowywanie materiałów informacyjno-promocyjnych w formie broszur, ulotek, katalogów i folderów; - współpraca z...

Specjalista ds. Marketingu Digital

  • Data: 18 kw. 2025

  • Firma: Klient portalu Praca.pl

  • Lokalizacja: Warszawa

Prowadzenie oraz optymalizacja kampanii reklamowych w Google Ads, LinkedIn Ads, Meta Ads Analiza, monitorowanie i raportowanie efektywności kampanii Optymalizacja stron internetowych pod kątem SEO oraz UX/UI (we współpracy z agencją SEO) i zarządzanie...

Specjalista marketingowy

  • Data: 18 kw. 2025

  • Firma: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.

  • Lokalizacja: Warszawa

Miejsce pracy: Warszawa Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za realizację zadań związanych z osiąganiem celów marketingowych i promocją produktów, a w szczególności za: uczestniczenie w planowaniu działań operacyjnych dla obranej strategii...