



- Bieżąca obsługa przydzielonej grupy Kontrahentów
- Budowanie trwałych relacji z Klientami w celu utrzymania wysokiej jakości obsługi klienta
- Kontakt telefoniczny lub mailowy z Klientami w celu wyjaśniania kwestii związanych ze zleceniami, fakturami i innymi tematami operacyjnymi
- Analiza i rozwiązywania problemów zgłaszanych przez Klientów
- Monitorowanie należności
- Ścisła współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych usług
- Obsługa narzędzi wspierających proces obsługi (TMS, WMS)
- Sporządzanie raportów na potrzeby Klientów oraz działu
- Wysokie zdolności komunikacyjne i łatwość nawiązywania kontaktów
- Samodzielność i dobra organizacja pracy własnej
- Proaktywność w działaniu i rozwiązywaniu problemów
- Umiejętność podejmowania trafnych decyzji pod presją czasu
- Umiejętność pracy w zespole
- Obsługa MS Excel na poziomie min. podstawowym
- Mile widziane:
- Znajomość specyfiki przewozów w temperaturze kontrolowanej
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1)
- Doświadczenie w bezpośredniej współpracy z Klientem
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- możliwość rozwoju w strukturach firmy
- zaplanowany 3-miesięczny proces wdrożeniowy
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze oraz motywacyjny system premiowy, uzależniony od wyników
- fajną atmosferę oraz zgrany i otwarty zespół
- samodzielność w działaniu, przestrzeń do proponowania i wdrażania własnych pomysłów i rozwiązań
- kulturę feedbacku i doceniania
- po wdrożeniu możliwość pracy zdalnej 1 dzień w tygodniu.
- dofinansowanie zajęć sportowych
- dofinansowanie prywatnej opieki medycznej
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- dofinansowanie ubezpieczenia na życie
- dopłata do posiłków w formie karty przedpłaconej
- finansowanie nauki języków obcych
- bony świąteczne
- spotkania integracyjne i inicjatywy dobroczynne
- kawa, herbata, woda
- parking dla pracowników
- bonus w ramach programu poleceń pracowniczych
- minimalne zasady dotyczące dress code’u
Podobne ogłoszenia
Starszy inspektor
Data: 12 cze 2025
Firma: Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
Lokalizacja: Warszawa
Warunki pracy praca biurowa; praca w siedzibie wydziału; praca poza siedzibą Urzędu, w terenie, praca na I piętrze; permanentna obsługa klientów zewnętrznych; zagrożenie korupcją; praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin; bariery architektoniczne:...
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem rosyjskim
Data: 11 cze 2025
Firma: Foundever
Lokalizacja: Warszawa
Praca w 100% zdalna Do twoich codziennych zadań będzie należało: Obsługa klienta w języku polskim i rosyjskim; Wspieranie Klientów drogą mailową i telefoniczną; Wsparcie przy rozwiązywaniu problemów dotyczących sprzętu medycznego dla osób z...
Customer Support Specialist
Data: 11 cze 2025
Firma: LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.
Lokalizacja: Warszawa
Responsibilities: Developing and verifying specifications and requirements for contracts with current and potential clients Developing and verifying framework service contracts Ongoing updating and verification of existing agreements and documents Issuing and...