Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim w Zespole Reklamacji i Retencji
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Telefoniczny i mailowy kontakt z klientami niemieckojęzycznymi
  • Udział w procesie rozpatrywania reklamacji
  • Obsługa procesu wypowiedzeń umów klientów
  • Współpraca z innymi działami firmy w centrali i regionach
  • Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie CRM
Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (poziom C1)
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • Dobra organizacja pracy i odpowiedzialność
  • Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta (nie jest konieczne – oferujemy pełne wdrożenie)
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (po okresie próbnym – na czas nieokreślony)
  • Jasny system wynagrodzeń: podstawa + premia
  • Możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożenia
  • Codzienny kontakt z językiem niemieckim
  • Opiekę medyczną dla Ciebie i rodziny
  • Dofinansowanie do ubezpieczenia grupowego i Karty MultiSport
  • Dostęp do platformy e-learningowej
  • Program rekomendacji pracowników
  • Wsparcie i pomoc zespołu w codziennej pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia

Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

  • Data: 05 wrz 2025

  • Firma: Klient portalu Praca.pl

  • Lokalizacja: Warszawa

Telefoniczna obsługa klientów korzystających z usług płatności internetowych Pomoc w rozwiązywaniu problemów i odpowiadanie na pytania klientów Realizacja celów związanych z poziomem satysfakcji klienta Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (C1)...