Zadania:
- Praca nad strategią każdej z marek w podległej kategorii i efektywne zarządzanie nią,
- Praca ze wsparciem / pod kontrolą Starszego(-ej) Kierownika(-czki) Produktu / Kierownika(-czki) Kategorii Marketingowej,
- Zapewnianie przewagi konkurencyjnej na rynku w zakresie doboru narzędzi marketingowych i działań pracowników sprzedaży,
- Opracowywanie planów operacyjnych aktywności marketingowych,
- Zapewnianie optymalnie dobranych narzędzi promocyjnych w ramach akcji marketingowych dla poszczególnych marek,
- Uczestnictwo w określaniu standardów dla zespołu sprzedaży poprzez szkolenia i pomoc, aby w ten sposób umożliwić pracownikom wypracowanie stawianych im za zadanie poziomów sprzedaży w sposób profesjonalny, etyczny i naukowy,
- Udział w analizie i interpretacji badań rynku, monitoring rynku i konkurencji by wypracowywać możliwie najlepsze decyzje,
- Odpowiedzialność za zgodność z prawem oraz wewnętrznymi regulacjami PPH prowadzonych działań.
- Umowa o pracę
- Prywatna opieka medyczna
- Ubezpieczenie na życie
- Karta Multisport
- Szkolenia i rozwój kompetencji zawodowych
- Paczki świąteczne dla dzieci
- Jeden dodatkowy dzień wolny
- Program emerytalny
- Wykształcenie wyższe, preferowane medyczne, farmaceutyczne, biologiczne, pokrewne lub z zakresu marketingu,
- Minimum dwa lata pracy w marketingu na stanowisku Koordynatora Marketingu lub doświadczenie w pracy Przedstawiciela Medycznego, w marketingowych grupach projektowych,
- Preferowane minimum 1,5 roku doświadczenia w pracy na stanowisku Przedstawiciela Medycznego,
- Umiejętność analitycznego myślenia,
- Bardzo dobra znajomość MS Office - w szczególności Excel i Power Point,
- Umiejętność prezentacji i negocjacji,
- Prawo jazdy kat. B.
- Wysłanie CV
- Krótka rozmowa telefoniczna
- Spotkanie
- Decyzja o zatrudnieniu
Zachęcamy do śledzenia zakładki polpharma/praca
i naszych profili w mediach społecznościowych.
Podobne ogłoszenia
Project / Product Manager
Data: 13 kw. 2025
Firma: Orange Polska
Lokalizacja: Warszawa
Projektowanie i wdrażanie nowych urządzeń/usług/procesów adresujących bieżące cele biznesowe oraz potrzeby klientów Planowanie i monitorowanie postępów projektów, w tym zarządzanie ryzykami Zarządzanie portfelem produktów telekomunikacyjnych...
Menadżer ds. Rozwoju Usług
Data: 12 kw. 2025
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: Warszawa
Strategia rozwoju usług krajowych i międzynarodowych. Zarządzanie portfolio usług. Analiza potrzeb klientów, rynku i konkurencji. Tworzenie i implementacja nowych produktów / usług. Ustalanie standardów jakości i nadzór nad ich przestrzeganiem. Współpraca...
Specjalista ds. innowacji i rozwoju produktów
Data: 05 kw. 2025
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: Warszawa
Tworzenie i wdrażanie nowych usług, urządzeń i procesów Zarządzanie produktami telekomunikacyjnymi i procesami biznesowymi Współpraca z międzynarodowymi partnerami w poszukiwaniu innowacji Analiza rynku i konkurencji w celu dostosowania oferty do potrzeb...