www.bakoma.pl
Bakoma Sp. z o. o. jest polską firmą rodzinną w 100% z kapitałem polskim, istniejącą na rynku od 1989 r. Przez ponad 30 lat udało nam się zyskać zaufanie klientów i wypracować sobie silną pozycję w branży mleczarskiej, nie tylko na rodzimym, ale również światowym rynku. Sukces zawdzięczamy latom nauki, badań i ulepszaniu naszej receptury, a także czerpaniu z naturalnych, polskich zasobów oraz uważności na potrzeby i opinie klientów. Nasze główne brandy to Twist, Bakoma Men, Naturalny Gęsty, Bakuś, 7Zbóż, Bakoma BIO, Satino, Ave Vege.
Aktualnie do Naszego Zespołu poszukujemy doświadczonego Managera ds. Sprzedaży, który będzie odpowiedzialny za rozwój sprzedaży produktów Grupy BZK na rynku tradycyjnym i B2B w wyznaczonym regionie. Osoba na tym stanowisku będzie pracować operacyjnie, bezpośrednio wspierając rozwój sieci dystrybucji i relacji z klientami, współpracując blisko z Regionalnym Kierownikiem Sprzedaży. Rola nie obejmuje zarządzania zespołem sprzedażowym.
- Realizacja celów sprzedażowych i dystrybucyjnych w wyznaczonym regionie w rynku tradycyjnym (sklepy detaliczne, hurtownie, punkty gastronomiczne, zakłady produkcyjne, np. piekarnie, cukiernie)
- Rozwijanie współpracy z obecnymi klientami i aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz aktywne budowanie i utrzymywanie z nimi jak najlepszych relacji handlowych
- Negocjowanie warunków handlowych oraz dbałość o ich prawidłową egzekucję
- Realizacja działań promocyjnych i wsparcia sprzedaży w punktach sprzedaży
- Monitorowanie rynku i działań konkurencji oraz rekomendowanie działań zwiększających efektywność sprzedaży
- Realizacja targetów sprzedażowych i ekspozycyjnych oraz ich raportowanie
- Współpraca między innymi z działami produkcji, logistyki, marketingu, trade marketingu w celu zapewnienia właściwej dostępności i ekspozycji produktów
- Minimum 2-3 lata doświadczenia w sprzedaży w sektorze FMCG w kanale dystrybucji ogólnospożywczej (hurt) oraz HoReCa
- Umiejętność negocjacji i prowadzenia rozmów handlowych
- Predyspozycje do jazdy samochodem i odpowiednie uprawnienia (prawo jazdy kat. B) oraz gotowość do pracy w terenie
- Umiejętności analitycznego myślenia
- Dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel, Outlook)
- Wysoka orientacja na wynik i inicjatywa w działaniu
- Samodzielność, komunikatywność, systematyczność, skuteczność i umiejętność budowania relacji B2B
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w stale rozwijającej się firmie z silnym portfolio marek
- Wynagrodzenie zasadnicze + system premiowy powiązany z realizacją celów
- Pakiet medyczny
- Narzędzia pracy: tablet/laptop , telefon, samochód służbowy
- Dofinansowanie do karty sportowej
- Szkolenia produktowe, handlowe oraz wsparcie rozwojowe (możliwość udziału w szkoleniach, kursach)
- Możliwość realizacji własnych pomysłów i rozwiązań
- Perspektywa rozwoju zawodowego w renomowanej firmie
Podobne ogłoszenia
Koordynator / Koordynatorka ds. sprzedaży
Data: 06 wrz 2025
Firma: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: Wołomin
Jakie zadania na Ciebie czekają? profesjonalną i kompleksową obsługę naszych klientów; indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta współtworzenie i koordynowanie pracy zespołu profesjonalistów, w którym liczy się wspólny sukces; dostępność...
Regionalny Kierownik Sprzedaży Ubezpieczeń
Data: 03 wrz 2025
Firma: Praca.pl
Lokalizacja: Warszawa
Zadania: budowanie własnego biznesu sprzedaż własna i współpraca z zespołem Konsultantów ds. Planowania Finansowego poszukiwanie nowych konsultantów chęć ciągłego rozwoju, organizacja szkoleń dla zespołu zarządzanie sprzedażą oraz wsparcie zespołu...
Koordynator działu sprzedaży
Data: 01 wrz 2025
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: Wołomin
Zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów Koordynacja zadań zespołu Zarządzanie dostępnością i ekspozycją asortymentu Analiza wyników sprzedaży Nadzór operacyjny działu Umiejętności budowania pozytywnych relacji z klientami Doświadczenie w...