GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" W SIEDLCACH
Księgowa
Miejsce pracy: Siedlce
Numer: StPr/25/2315
OBOWIĄZKI:
Sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, raporty sklepowe, księgowanie raportów kasowych w programie finansowo-księgowym, zamykanie ksiąg rachunkowych w wyznaczonych terminach, rozliczanie kierowcy (karty drogowe, zużycie paliwa), obsługa WF-GANG, PŁATNIK.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne
Uprawnienia: obsługa komputera (znajomość programu MS Office)


Wymagania inne:

mile widziana obsługa programów OPTIMA i WF-GANG, sumienność, rzetelność, dokładność

Miejsce pracy:

Siedlce


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 500 PLN


Opis wynagrodzenia:

- wysokość wynagrodzenia do indywidualnej negocjacji z każdym kandydatem

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach

Podobne ogłoszenia

Lease Accounting Specialist

  • Data: 28 lis 2025

  • Firma: JTI GBS Poland sp. z o.o.

  • Lokalizacja: Warszawa

What this position is about - Purpose: Lease Accounting Specialist is responsible for ensuring the timely execution of lease accounting in line with IFRS and JSOX standards. This role will assist with governance, controls, and complex projects, while driving...

Specjalista ds. finansowo-księgowych

  • Data: 28 lis 2025

  • Firma: Klient portalu Praca.pl

  • Lokalizacja: Warka

Bieżąca obsługa faktur sprzedaży oraz kontrola dokumentów finansowych. Rozliczanie delegacji oraz prowadzenie pełnych zapisów księgowych. Księgowanie operacji bankowych, zakupowych i kosztowych zgodnie z obowiązującymi regulacjami. Prowadzenie ewidencji i...

Księgowa / Księgowy

  • Data: 27 lis 2025

  • Firma: Klient portalu Praca.pl

  • Lokalizacja: Warszawa

księgowanie w systemie księgowym WF Fakir dokumentów: faktury sprzedaży/ sprzedaż fiskalna , PK uzgodnienie poszczególnych kont do zestawienia obrotów i sald ewidencja środków trwałych i naliczanie amortyzacji sporządzanie miesięcznych deklaracji...