Koordynator ds. Obsługi Klienta i Zleceń Serwisowych
Miejsce pracy: Warszawa
Twój zakres obowiązków:
  • Rejestracja i zarządzanie zgłoszeniami klientów.
  • Organizacja i nadzór nad terminami oraz procesem realizacji zleceń.
  • Kontrola terminowości przesyłek i tworzenie raportów.
Nasze wymagania:
  • Wykształcenie minimum średnie.
  • Doświadczenie w zarządzaniu zleceniami.
  • Umiejętności komunikacyjne i organizacyjne.
  • Znajomość MS Office, ERP oraz język angielski jako atut.
Oferujemy:
  • Pracę w zespole o luźnej atmosferze.
  • Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności.
  • Pakiet benefitów: szkolenia, opieka medyczna, ubezpieczenie, pakiet sportowy.

Prosimy o zawarcie w dokumentach klauzuli, udzielającej nam zgody na przetwarzanie Pani/ Pana danych osobowych:

-"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Arcus S.A. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko".


Alternatywnie:

-"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Arcus S.A. w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)".

Podobne ogłoszenia

Kierownik administracji

  • Data: 26 maj 2025

  • Firma: Praca.pl

  • Lokalizacja: Warszawa

Opis stanowiska: Zarządzanie zespołem i efektywne delegowanie zadań. Wystawianie i weryfikacja faktur, zarówno krajowych jak i zagranicznych. Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej oraz nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów. Wykonywanie codziennych zadań...