Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)
Wymagania inne:
- wykształcenie minimum średnie, - doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta, - mile widziana znajomość branży ubezpieczeniowej, - komunikatywność, z umiejętnościami negocjacyjnymi i znajomością technik sprzedaży, -łatwość w prowadzeniu rozmów handlowych z kontrahentami, - dobra organizacja własnej pracy oraz umiejętność pracy w zespole.
Siedlce
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 4 666 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Podobne ogłoszenia
Konsultant ds. obsługi klienta z językiem czeskim (kontakt mailowy i telefoniczny)
Data: 18 kw. 2025
Firma: Contact Center Sp. z o.o.
Lokalizacja: Warszawa
Zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na zapytania e-mailowe od klientów Udzielanie rzetelnych informacji i rozwiązywanie zgłoszeń w sposób profesjonalny Budowanie pozytywnych relacji z klientami Współpraca z zespołem...
Konsultant ds. Sprzedaży
Data: 15 kw. 2025
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: Warszawa
Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą klientów w celu budowania przewagi rynkowej. Skoncentrowanie na...
Konsultant telefoniczny
Data: 15 kw. 2025
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Legionowie
Lokalizacja: Legionowo
- Pozyskiwanie nowych klientów,- Aktywna sprzedaż oferowanych usług lub produktów,- Odpowiadanie na zapytania,- Aktualizacja baz danych,- Przekazywanie informacji zawiązanych z użytkowaniem produktu bądź usługi. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...