- odbieranie połączeń przychodzących, maili oraz wiadomości na czacie od pasażerów
- udzielanie informacji o dostępnych połączeniach, taryfach, miejscach i ewentualnych opóźnieniach
- wspieranie klientów w procesie zakupu biletów, w tym wybór miejsca i formy płatności
- dokładne wprowadzanie danych do systemu, zapewniające bezproblemowy przebieg podróży
- znajomość języka niemieckiego na poziomie C1
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- otwartość i komunikatywność w kontaktach z klientami
- umiejętność swobodnej komunikacji telefonicznej
- praca w systemie zmianowym od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00–17:30
- komfortowe biuro w Warszawie oraz możliwość pracy hybrydowej (50/50) po okresie 6–9 miesięcy
- pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie
- realne możliwości awansu i szybkiej ścieżki rozwoju
Podobne ogłoszenia
Customer Advisor with Norwegian
Data: 22 gru 2025
Firma: Concentrix
Lokalizacja: Warszawa
Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z Językiem Chorwackim
Data: 21 gru 2025
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: Warszawa
Świadczenie najwyższego poziomu obsługi klienta za pośrednictwem czatu, poczty elektronicznej oraz połączeń telefonicznych. Udzielanie wsparcia pacjentom korzystającym ze specjalistycznego sprzętu medycznego. Odbieranie połączeń przychodzących oraz...
Specjalista / Specjalistka ds. Rezerwacji i Obsługi Klienta
Data: 20 gru 2025
Firma: Concentrix
Lokalizacja: Warszawa
odpowiadanie na zapytania klientów premium przez telefon, mail lub czat wsparcie w zakupie biletów, korzystaniu z usług online i korzystaniu z programów lojalnościowych szybkie reagowanie w sytuacjach awaryjnych związanych z podróżami utrzymywanie...
