Konsultant / Konsultantka ds. Obsługi Podróżnych
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • odbieranie połączeń przychodzących, maili oraz wiadomości na czacie od pasażerów
  • udzielanie informacji o dostępnych połączeniach, taryfach, miejscach i ewentualnych opóźnieniach
  • wspieranie klientów w procesie zakupu biletów, w tym wybór miejsca i formy płatności
  • dokładne wprowadzanie danych do systemu, zapewniające bezproblemowy przebieg podróży
Wymagania:
  • znajomość języka niemieckiego na poziomie C1
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • otwartość i komunikatywność w kontaktach z klientami
  • umiejętność swobodnej komunikacji telefonicznej
Oferujemy:
  • praca w systemie zmianowym od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00–17:30
  • komfortowe biuro w Warszawie oraz możliwość pracy hybrydowej (50/50) po okresie 6–9 miesięcy
  • pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie
  • realne możliwości awansu i szybkiej ścieżki rozwoju
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia

Customer Advisor with Norwegian

  • Data: 22 gru 2025

  • Firma: Concentrix

  • Lokalizacja: Warszawa

Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer...

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z Językiem Chorwackim

  • Data: 21 gru 2025

  • Firma: Klient portalu Praca.pl

  • Lokalizacja: Warszawa

Świadczenie najwyższego poziomu obsługi klienta za pośrednictwem czatu, poczty elektronicznej oraz połączeń telefonicznych. Udzielanie wsparcia pacjentom korzystającym ze specjalistycznego sprzętu medycznego. Odbieranie połączeń przychodzących oraz...

Specjalista / Specjalistka ds. Rezerwacji i Obsługi Klienta

  • Data: 20 gru 2025

  • Firma: Concentrix

  • Lokalizacja: Warszawa

odpowiadanie na zapytania klientów premium przez telefon, mail lub czat wsparcie w zakupie biletów, korzystaniu z usług online i korzystaniu z programów lojalnościowych szybkie reagowanie w sytuacjach awaryjnych związanych z podróżami utrzymywanie...