Ogłoszenie numer: 9914398, z dnia 2025-06-04

Klient portalu Praca.pl

Konsultant / Konsultantka ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • odbieranie połączeń i odpowiadanie na zapytania mailowe,
  • pomoc w rozwiązywaniu zgłoszeń i udzielanie informacji,
  • dbanie o wysoką jakość obsługi i dobre relacje z klientami,
  • współpraca z innymi członkami zespołu przy realizacji celów operacyjnych.

Wymagania

  • swobodna komunikacja w języku czeskim (warunek konieczny),
  • pozytywne nastawienie i łatwość w nawiązywaniu kontaktu,
  • dobra organizacja pracy i umiejętność działania w zmiennym tempie,
  • sprawne posługiwanie się komputerem, skrzynką e-mail i czatem.

Oferujemy

  • elastyczny grafik pracy (również w weekendy i wieczorami),
  • współpracę w ramach umowy zlecenia,
  • dostęp do prywatnej opieki medycznej i karty sportowej,
  • udział w programie premiowym za polecenia,
  • kompleksowe wdrożenie i wsparcie na każdym etapie współpracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia

Konsultant ds. obsługi klienta z językiem czeskim (kontakt mailowy i telefoniczny)

  • Data: 03 cze 2025

  • Firma: Contact Center Sp. z o.o.

  • Lokalizacja: Warszawa

Zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na zapytania e-mailowe od klientów Udzielanie rzetelnych informacji i rozwiązywanie zgłoszeń w sposób profesjonalny Budowanie pozytywnych relacji z klientami Współpraca z zespołem...

Telemarketer - telefoniczny kontakt z urzędnikami

  • Data: 03 cze 2025

  • Firma: Private Corporate Consulting Sp. z o.o.

  • Lokalizacja: Warszawa

Poszukujemy osoby: Która ma DOŚWIADCZENIE w telemarketingu/sprzedaży Która chce pracować ZDALNIE - jest to wygodna forma pracy, dzięki niej można zaoszczędzić czas oraz pieniądze, które marnują się na dojazdy. Należy jednak pamiętać, że podczas pracy...

Konsultant ds. Obsługi Klienta

  • Data: 02 cze 2025

  • Firma: Contact Center Sp. z o.o.

  • Lokalizacja: Warszawa

Twoje zadania: Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych (85% w języku polskim, 15% w języku angielskim) Udzielanie wsparcia technicznego i merytorycznego dotyczącego bankomatów Rozwiązywanie zgłoszeń i współpraca z odpowiednimi działami w celu...