Konsultant / Konsultantka ds. obsługi klienta z jęz. niemieckim
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Obsługa telefoniczna klientów w języku niemieckim,
  • Udzielanie informacji o połączeniach i dostępności miejsc,
  • Pomoc przy zakupie biletów i wprowadzaniu danych do systemu,
  • Wsparcie w rozwiązywaniu bieżących pytań i problemów pasażerów.
Wymagania:
  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie B2/C1,
  • Komunikatywność i otwartość w kontaktach z klientami,
  • Swoboda w rozmowie telefonicznej,
  • Gotowość do rozpoczęcia pracy w ustalonym terminie.
Mile widziane:
  • Podstawowa znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Premię do wynagrodzenia podstawowego,
  • Kompleksowe szkolenie przygotowujące do pracy,
  • Komfortowe biuro i przyjazne warunki pracy,
  • Pakiet benefitów (opieka medyczna, kafeteria, ubezpieczenie na życie),
  • Możliwość awansu i szybkiego rozwoju zawodowego.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. rosyjskim

  • Data: 05 lis 2025

  • Firma: Foundever

  • Lokalizacja: Warszawa

Praca w 100% zdalna w Polsce Do Twoich codziennych zadań będą należały: Obsługa klienta w języku rosyjskim i polskim; Wspieranie Klientów drogą mailową i telefoniczną; Wsparcie przy rozwiązywaniu problemów dotyczących sprzętu medycznego dla...

Customer Support with Danish

  • Data: 03 lis 2025

  • Firma: Concentrix

  • Lokalizacja: Warszawa

You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options, and enjoying loyalty perks. Jump in and save the day when...

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem duńskim

  • Data: 03 lis 2025

  • Firma: Concentrix

  • Lokalizacja: Warszawa

Oferowanie wsparcia przez telefon, e-mail lub czat, Zapewnianie wsparcia technicznego dla fanów streamingu, Szybkie i sprawne odpowiadanie na pytania dotyczące umów i rozliczeń, Obsługa połączeń: pomaganie klientom B2B i B2C jako pierwsza linia wsparcia....