Ogłoszenie numer: 9841381, z dnia 2025-05-15

Klient portalu Praca.pl

Konsultant / Konsultantka ds. Obsługi Klienta - infolinia

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Odbieranie połączeń przychodzących i udzielanie informacji o produktach oraz zgłoszeniach,
  • Obsługa zgłoszeń oraz korespondencji mailowej,
  • Dbałość o poprawność dokumentacji i rejestrację danych w systemie.

Wymagania

  • Podstawowa znajomość obsługi komputera oraz gotowość do nauki nowych systemów,
  • Komunikatywność i zaangażowanie w rozmowy z Klientami,
  • Sumienność i dyspozycyjność do pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00–18:00,
  • Doświadczenie w obsłudze telefonicznej lub administracyjnej będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy

  • Umowę zlecenie z możliwością dłuższej współpracy,
  • Płatne szkolenie przygotowujące do pracy,
  • Narzędzia niezbędne do wykonywania zadań,
  • Przyjazne środowisko pracy i realne wsparcie zespołu,
  • Dofinansowanie do opieki medycznej i karta Multisport.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia

Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta

  • Data: 07 cze 2025

  • Firma: Klient portalu Praca.pl

  • Lokalizacja: Warszawa

Telefoniczna obsługa zapytań od użytkowników (głównie w języku polskim, część w języku angielskim) Udzielanie informacji technicznych oraz pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów Współpraca z zespołami technicznymi i serwisowymi w celu zapewnienia...

Konsultant ds. Obsługi Klienta

  • Data: 06 cze 2025

  • Firma: Contact Center Sp. z o.o.

  • Lokalizacja: Warszawa

Twoje zadania: Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych (85% w języku polskim, 15% w języku angielskim) Udzielanie wsparcia technicznego i merytorycznego dotyczącego bankomatów Rozwiązywanie zgłoszeń i współpraca z odpowiednimi działami w celu...

Konsultant / Konsultantka ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim

  • Data: 04 cze 2025

  • Firma: Klient portalu Praca.pl

  • Lokalizacja: Warszawa

odbieranie połączeń i odpowiadanie na zapytania mailowe, pomoc w rozwiązywaniu zgłoszeń i udzielanie informacji, dbanie o wysoką jakość obsługi i dobre relacje z klientami, współpraca z innymi członkami zespołu przy realizacji celów operacyjnych....