Ogłoszenie numer: 9593467, z dnia 2025-03-25

Klient portalu Praca.pl

Konsultant ds. Wsparcia Technicznego ze znajomością języka szwedzkiego

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Wsparcie klientów przez telefon, e-mail i chat.
  • Obsługa techniczna dla użytkowników streamingu.
  • Zarządzanie problemami z umowami i płatnościami.
  • Profesjonalne rozpatrywanie reklamacji.
  • Obsługa klientów biznesowych (B2B) i indywidualnych (B2C) oraz zadania administracyjne.
  • Współpraca zespołowa z zamiłowaniem do technologii.

Wymagania

  • Biegła znajomość języka szwedzkiego (poziom C1).
  • Dobra znajomość języka angielskiego (poziom B2).
  • Wiedza administracyjna i techniczna.
  • Mile widziane doświadczenie z systemami CRM.

Oferujemy

  • Pracę w międzynarodowym środowisku.
  • Rozwój umiejętności i potencjał kariery.
  • Integracyjne wydarzenia zespołowe.
  • Wsparcie lidera zespołu.
  • Nowoczesne biuro, prywatna opieka medyczna.
  • Umowa o pracę lub kontrakt cywilnoprawny.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia

Customer service specialist with Polish

  • Data: 05 kw. 2025

  • Firma: Concentrix

  • Lokalizacja: Warszawa

conducting phone calls / e-mail /chat/ social – media correspondence, supporting incoming and outgoing calls, providing information on the product and service concerned, collecting and processing orders both by phone and by e-mail and others form of contact,...

Helpdesk Agent w Call Center

  • Data: 02 kw. 2025

  • Firma: ISS Facility Services Sp. z o.o.

  • Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Główne obowiązki: Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników wewnętrznych na temat awarii, usterek technicznych w biurze Genewa (główny oddział firmy) Rejestracja zgłoszeń oraz monitorowanie ich statusu Udzielanie informacji użytkownikom o statusie...

Pracownik Helpdesk

  • Data: 02 kw. 2025

  • Firma: Klient portalu Praca.pl

  • Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń dotyczących awarii i usterek technicznych Monitorowanie statusu zgłoszeń i informowanie użytkowników o ich postępach Obsługa mailowa i telefoniczna, przekazywanie połączeń, wprowadzanie danych zakupowych do systemu...