Ogłoszenie numer: 9593476, from 2025-03-25

Klient portalu Praca.pl

Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem fińskim

Location: Warszawa

 

Job description

  • Obsługa klientów (B2B i B2C) przez telefon, email lub chat;
  • Techniczne wsparcie użytkowników usług streamingowych;
  • Rozwiązywanie problemów związanych z umowami i rozliczeniami;
  • Profesjonalne zarządzanie skargami;
  • Wykonywanie zadań administracyjnych, w tym rozmowy wychodzące i zbieranie danych.

Requirements

  • Znajomość języka fińskiego na poziomie C1 i angielskiego na poziomie B2;
  • Doświadczenie w pracy zespołowej i komunikacji;
  • Zainteresowanie technologią i umiejętności administracyjne.

Dodatkowe atuty:

  • Doświadczenie w obsłudze systemów CRM.

We offer

  • Pracę w międzynarodowym środowisku;
  • Szerokie możliwości rozwoju zawodowego;
  • Zespół wspierający i integracyjne wydarzenia firmowe;
  • Nowoczesne biuro i prywatną opiekę medyczną;
  • Wybór formy zatrudnienia (umowa o pracę lub kontrakt).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia

Customer service specialist with Polish

  • Data: 05 kw. 2025

  • Firma: Concentrix

  • Lokalizacja: Warszawa

conducting phone calls / e-mail /chat/ social – media correspondence, supporting incoming and outgoing calls, providing information on the product and service concerned, collecting and processing orders both by phone and by e-mail and others form of contact,...

Helpdesk Agent w Call Center

  • Data: 02 kw. 2025

  • Firma: ISS Facility Services Sp. z o.o.

  • Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Główne obowiązki: Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników wewnętrznych na temat awarii, usterek technicznych w biurze Genewa (główny oddział firmy) Rejestracja zgłoszeń oraz monitorowanie ich statusu Udzielanie informacji użytkownikom o statusie...

Pracownik Helpdesk

  • Data: 02 kw. 2025

  • Firma: Klient portalu Praca.pl

  • Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń dotyczących awarii i usterek technicznych Monitorowanie statusu zgłoszeń i informowanie użytkowników o ich postępach Obsługa mailowa i telefoniczna, przekazywanie połączeń, wprowadzanie danych zakupowych do systemu...