Ogłoszenie numer: 9593473, z dnia 2025-03-25

Klient portalu Praca.pl

Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem duńskim

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Obsługa klienta (telefon, email, chat).
  • Wsparcie techniczne dla serwisów streamingowych.
  • Szybkie rozwiązywanie zapytań związanych z umowami i rozliczeniami.
  • Profesjonalne zarządzanie reklamacjami.
  • Wsparcie pierwszoliniowe dla klientów indywidualnych i biznesowych.
  • Administrowanie i inicjowanie kontaktów telefonicznych oraz zbieranie feedbacku.

Wymagania

  • Zdolności pracy zespołowej, pasja do technologii, poczucie humoru.
  • Skupienie na doświadczeniu klienta.
  • Biegłość w języku duńskim (C1), znajomość angielskiego (B2).
  • Umiejętności w zarządzaniu administracyjnym i technicznym.
  • Kompetencje komunikacyjne i umiejętność słuchania.

Mile widziane:

  • Doświadczenie w pracy z systemami CRM.

Oferujemy

  • Międzynarodowe środowisko pracy.
  • Możliwości rozwoju i potencjału.
  • Wydarzenia integracyjne, wsparcie lidera.
  • Nowoczesne biuro, dobra kawa, przyjazna atmosfera.
  • Prywatna opieka medyczna.
  • Umowa o pracę lub cywilnoprawna do wyboru.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia

Customer service specialist with Polish

  • Data: 05 kw. 2025

  • Firma: Concentrix

  • Lokalizacja: Warszawa

conducting phone calls / e-mail /chat/ social – media correspondence, supporting incoming and outgoing calls, providing information on the product and service concerned, collecting and processing orders both by phone and by e-mail and others form of contact,...

Helpdesk Agent w Call Center

  • Data: 02 kw. 2025

  • Firma: ISS Facility Services Sp. z o.o.

  • Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Główne obowiązki: Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników wewnętrznych na temat awarii, usterek technicznych w biurze Genewa (główny oddział firmy) Rejestracja zgłoszeń oraz monitorowanie ich statusu Udzielanie informacji użytkownikom o statusie...

Pracownik Helpdesk

  • Data: 02 kw. 2025

  • Firma: Klient portalu Praca.pl

  • Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń dotyczących awarii i usterek technicznych Monitorowanie statusu zgłoszeń i informowanie użytkowników o ich postępach Obsługa mailowa i telefoniczna, przekazywanie połączeń, wprowadzanie danych zakupowych do systemu...