Ogłoszenie numer: 9593473, z dnia 2025-03-25
Klient portalu Praca.pl
Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem duńskim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Obsługa klienta (telefon, email, chat).
- Wsparcie techniczne dla serwisów streamingowych.
- Szybkie rozwiązywanie zapytań związanych z umowami i rozliczeniami.
- Profesjonalne zarządzanie reklamacjami.
- Wsparcie pierwszoliniowe dla klientów indywidualnych i biznesowych.
- Administrowanie i inicjowanie kontaktów telefonicznych oraz zbieranie feedbacku.
Wymagania
- Zdolności pracy zespołowej, pasja do technologii, poczucie humoru.
- Skupienie na doświadczeniu klienta.
- Biegłość w języku duńskim (C1), znajomość angielskiego (B2).
- Umiejętności w zarządzaniu administracyjnym i technicznym.
- Kompetencje komunikacyjne i umiejętność słuchania.
Mile widziane:
- Doświadczenie w pracy z systemami CRM.
Oferujemy
- Międzynarodowe środowisko pracy.
- Możliwości rozwoju i potencjału.
- Wydarzenia integracyjne, wsparcie lidera.
- Nowoczesne biuro, dobra kawa, przyjazna atmosfera.
- Prywatna opieka medyczna.
- Umowa o pracę lub cywilnoprawna do wyboru.
Podobne ogłoszenia
Customer service specialist with Polish
Data: 05 kw. 2025
Firma: Concentrix
Lokalizacja: Warszawa
conducting phone calls / e-mail /chat/ social – media correspondence, supporting incoming and outgoing calls, providing information on the product and service concerned, collecting and processing orders both by phone and by e-mail and others form of contact,...
Helpdesk Agent w Call Center
Data: 02 kw. 2025
Firma: ISS Facility Services Sp. z o.o.
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Główne obowiązki: Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników wewnętrznych na temat awarii, usterek technicznych w biurze Genewa (główny oddział firmy) Rejestracja zgłoszeń oraz monitorowanie ich statusu Udzielanie informacji użytkownikom o statusie...
Pracownik Helpdesk
Data: 02 kw. 2025
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń dotyczących awarii i usterek technicznych Monitorowanie statusu zgłoszeń i informowanie użytkowników o ich postępach Obsługa mailowa i telefoniczna, przekazywanie połączeń, wprowadzanie danych zakupowych do systemu...