Konsultant ds. Wsparcia Produktowego
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Prowadzenie rozmów oraz udzielanie odpowiedzi klientom poprzez telefon, e-mail, czat i social media
  • Wyjaśnianie kwestii użytkowych dotyczących produktów i analizowanie prostych problemów technicznych
  • Obsługa zgłoszeń serwisowych i nadzorowanie procesu naprawy urządzeń
  • Praca zgodnie z procedurami projektowymi i utrzymywanie wysokiego standardu obsługi
  • Wspieranie celów zespołu oraz dbanie o pozytywne relacje w codziennej współpracy
Wymagania:
  • Język serbski na poziomie C1 oraz angielski na poziomie B1
  • Podstawowa znajomość środowiska Windows
  • Komunikatywność i umiejętność logicznego podejścia do problemów
  • Gotowość do szybkiego uczenia się i zapamiętywania informacji technicznych
  • Atutem będzie znajomość języka polskiego (B1)
Oferujemy:
  • Szkolenie wprowadzające trwające 2 tygodnie
  • Model pracy hybrydowej po początkowym okresie biurowym
  • Pakiet prywatnej opieki medycznej
  • Dostęp do MyBenefit z miesięcznym budżetem
  • Ubezpieczenie na życie
  • MultiSport
  • Cotygodniowe owoce i cykliczne dni pizzy
  • Możliwości rozwoju poprzez coaching oraz szkolenia kompetencyjne
  • Wspierający i otwarty zespół
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia

Trener Sprzedaży w Call Center z językiem bułgarskim

  • Data: 21 lis 2025

  • Firma: Confilogi Group sp. z o.o.

  • Lokalizacja: Warszawa

Twój zakres obowiązków: Prowadzenie szkoleń wstępnych, okresowych i produktowych w oparciu o nasze know-how Wsparcie nowych agentów w pierwszych tygodniach pracy Coaching i training on the job, dbanie o wysoką jakość obsługi klienta Realizacja zadań...

Konsultant ds. obsługi klienta z językiem rosyjskim

  • Data: 20 lis 2025

  • Firma: Klient portalu Praca.pl

  • Lokalizacja: Warszawa

Codzienny kontakt z klientami w języku rosyjskim i polskim (mailowo oraz telefonicznie) Pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych dotyczących sprzętu medycznego dla osób z cukrzycą Wsparcie przy procesach reklamacji, wymianie sprzętu i innych zgłoszeniach...

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem serbskim

  • Data: 19 lis 2025

  • Firma: Concentrix

  • Lokalizacja: Warszawa

Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń Xiaomi Przestrzeganie szczegółowych...