- Prowadzenie rozmów oraz udzielanie odpowiedzi klientom poprzez telefon, e-mail, czat i social media
- Wyjaśnianie kwestii użytkowych dotyczących produktów i analizowanie prostych problemów technicznych
- Obsługa zgłoszeń serwisowych i nadzorowanie procesu naprawy urządzeń
- Praca zgodnie z procedurami projektowymi i utrzymywanie wysokiego standardu obsługi
- Wspieranie celów zespołu oraz dbanie o pozytywne relacje w codziennej współpracy
- Język serbski na poziomie C1 oraz angielski na poziomie B1
- Podstawowa znajomość środowiska Windows
- Komunikatywność i umiejętność logicznego podejścia do problemów
- Gotowość do szybkiego uczenia się i zapamiętywania informacji technicznych
- Atutem będzie znajomość języka polskiego (B1)
- Szkolenie wprowadzające trwające 2 tygodnie
- Model pracy hybrydowej po początkowym okresie biurowym
- Pakiet prywatnej opieki medycznej
- Dostęp do MyBenefit z miesięcznym budżetem
- Ubezpieczenie na życie
- MultiSport
- Cotygodniowe owoce i cykliczne dni pizzy
- Możliwości rozwoju poprzez coaching oraz szkolenia kompetencyjne
- Wspierający i otwarty zespół
Podobne ogłoszenia
Trener Sprzedaży w Call Center z językiem bułgarskim
Data: 21 lis 2025
Firma: Confilogi Group sp. z o.o.
Lokalizacja: Warszawa
Twój zakres obowiązków: Prowadzenie szkoleń wstępnych, okresowych i produktowych w oparciu o nasze know-how Wsparcie nowych agentów w pierwszych tygodniach pracy Coaching i training on the job, dbanie o wysoką jakość obsługi klienta Realizacja zadań...
Konsultant ds. obsługi klienta z językiem rosyjskim
Data: 20 lis 2025
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: Warszawa
Codzienny kontakt z klientami w języku rosyjskim i polskim (mailowo oraz telefonicznie) Pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych dotyczących sprzętu medycznego dla osób z cukrzycą Wsparcie przy procesach reklamacji, wymianie sprzętu i innych zgłoszeniach...
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem serbskim
Data: 19 lis 2025
Firma: Concentrix
Lokalizacja: Warszawa
Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń Xiaomi Przestrzeganie szczegółowych...
