Ogłoszenie numer: 10089514, z dnia 2025-08-02

Klient portalu Praca.pl

Konsultant ds. Wsparcia Klienta z norweskim

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Bycie pierwszym, przyjaznym punktem kontaktu dla klientów potrzebujących pomocy podróżniczej.
  • Wsparcie użytkowników w rezerwacji i korzystaniu z usług online, wyborze opcji płatności i korzystaniu z programów lojalnościowych.
  • Działanie w sytuacjach kryzysowych związanych z planami podróży klientów.
  • Komunikacja z pasażerami, dostosowana do szybkiego rozwiązania ich problemów.
  • Budowanie rzeczywistych relacji, aby klienci zapamiętali cię jako osobę, która im pomogła.

Wymagania

  • Biegła znajomość języka norweskiego (C1) i dobra znajomość języka angielskiego (B2).
  • Posiadanie pozytywnego nastawienia, cierpliwości i otwartości.
  • Zdolności słuchania i pewna, jasna komunikacja.
  • Organizacja pracy, umiejętność zarządzania czasem i wielozadaniowość.

Oferujemy

  • Pakiet relokacyjny obejmujący transport i zakwaterowanie na 2 tygodnie.
  • Możliwość pracy w systemie hybrydowym po 6-9 miesiącach (50% pracy zdalnej).
  • Pakiet socjalny, kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna (LuxMed) i ubezpieczenie na życie.
  • Międzynarodowe, zróżnicowane środowisko pracy oraz inwestycje w rozwój poprzez coaching i mentoring.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia

Customer Advisor with Korean

  • Data: 02 sie 2025

  • Firma: Concentrix

  • Lokalizacja: Warszawa

You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options, and enjoying loyalty perks. Jump in and save the day when...

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem duńskim

  • Data: 02 sie 2025

  • Firma: Klient portalu Praca.pl

  • Lokalizacja: Warszawa

Jako pierwsza linia wsparcia, zapewniaj pomoc naszym klientom w zakresie podróży. Pomagaj w rezerwacji lotów i korzystaniu z usług online. Interweniuj w sytuacjach awaryjnych związanych z planami podróży. Komunikowanie się z pasażerami w celu szybkiego...

Specjalista ds. Obsługi Klienta ze szwedzkim

  • Data: 02 sie 2025

  • Firma: Klient portalu Praca.pl

  • Lokalizacja: Warszawa

Bycie pierwszym punktem kontaktu dla klientów potrzebujących pomocy w podróży. Doradzanie partnerom w rezerwacji lotów, korzystaniu z usług online, wyborze opcji płatności. Reagowanie na problemy z podróżami klientów. Komunikacja z pasażerami – czat lub...