Konsultant ds. Wsparcia Klienta z j. norweskim
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Odbieranie zapytań od użytkowników poprzez telefon, e-mail lub czat
  • Udzielanie pomocy technicznej związanej z usługami streamingowymi
  • Wyjaśnianie kwestii dotyczących umów i rozliczeń
  • Zapewnienie pierwszej linii wsparcia dla klientów indywidualnych i biznesowych
Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość języka norweskiego na poziomie C1
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Umiejętność aktywnego słuchania i jasnego przekazywania informacji
  • Zorientowanie na jakość obsługi i współpracę w zespole
Oferujemy:
  • Wsparcie relokacyjne – opłacony transport i zakwaterowanie na start
  • Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie i dostęp do platformy benefitowej
  • Nowoczesne miejsce pracy w Warszawie i przyjazną atmosferę
  • Szkolenia wdrożeniowe i stałą opiekę Team Leadera
  • Integracje i możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. rosyjskim

  • Data: 05 lis 2025

  • Firma: Foundever

  • Lokalizacja: Warszawa

Praca w 100% zdalna w Polsce Do Twoich codziennych zadań będą należały: Obsługa klienta w języku rosyjskim i polskim; Wspieranie Klientów drogą mailową i telefoniczną; Wsparcie przy rozwiązywaniu problemów dotyczących sprzętu medycznego dla...

Customer Support with Danish

  • Data: 03 lis 2025

  • Firma: Concentrix

  • Lokalizacja: Warszawa

You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options, and enjoying loyalty perks. Jump in and save the day when...

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem duńskim

  • Data: 03 lis 2025

  • Firma: Concentrix

  • Lokalizacja: Warszawa

Oferowanie wsparcia przez telefon, e-mail lub czat, Zapewnianie wsparcia technicznego dla fanów streamingu, Szybkie i sprawne odpowiadanie na pytania dotyczące umów i rozliczeń, Obsługa połączeń: pomaganie klientom B2B i B2C jako pierwsza linia wsparcia....