Ogłoszenie numer: 9593455, z dnia 2025-03-23

Konsultant ds. Technicznej Obsługi Klienta (TV streaming) z językiem fińskim

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Wsparcie klientów przez telefon, email lub chat.
  • Świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników usług streamingowych.
  • Rozwiązywanie zapytań dotyczących umów i rozliczeń.
  • Zarządzanie skargami klientów z empatią i profesjonalizmem.
  • Obsługa klientów B2B i B2C jako pierwsza linia wsparcia.
  • Zarządzanie zadaniami administracyjnymi, w tym prowadzenie rozmów wychodzących i zbieranie opinii o platformie.

Wymagania

  • Umiejętność pracy w zespole, pasja do technologii i dobry humor.
  • Skoncentrowanie na doświadczeniach klienta.
  • Biegłość w języku fińskim (C1) i angielskim (min. B2).
  • Znajomość administracji i technologii.
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i słuchania.
Mile widziane:
  • Doświadczenie z systemami CRM (np. Salesforce, HubSpot, Zoho, SAP).

Oferujemy

  • Międzynarodowe środowisko pracy.
  • Możliwość rozwoju i wykorzystania talentów.
  • Wydarzenia integracyjne z zespołem.
  • Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
  • Nowoczesne biuro w Warszawie z komfortowymi warunkami pracy.
  • Prywatna opieka medyczna.
  • Umowa o pracę lub kontrakt cywilnoprawny – do wyboru.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia

Customer service specialist with Polish

  • Data: 05 kw. 2025

  • Firma: Concentrix

  • Lokalizacja: Warszawa

conducting phone calls / e-mail /chat/ social – media correspondence, supporting incoming and outgoing calls, providing information on the product and service concerned, collecting and processing orders both by phone and by e-mail and others form of contact,...

Helpdesk Agent w Call Center

  • Data: 02 kw. 2025

  • Firma: ISS Facility Services Sp. z o.o.

  • Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Główne obowiązki: Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników wewnętrznych na temat awarii, usterek technicznych w biurze Genewa (główny oddział firmy) Rejestracja zgłoszeń oraz monitorowanie ich statusu Udzielanie informacji użytkownikom o statusie...

Pracownik Helpdesk

  • Data: 02 kw. 2025

  • Firma: Klient portalu Praca.pl

  • Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń dotyczących awarii i usterek technicznych Monitorowanie statusu zgłoszeń i informowanie użytkowników o ich postępach Obsługa mailowa i telefoniczna, przekazywanie połączeń, wprowadzanie danych zakupowych do systemu...