- Wsparcie w korzystaniu z systemów informatycznych.
- Pomoc w doborze części zamiennych dla sieci serwisowej.
- Zarządzanie zamówieniami na części zamienne i akcesoria.
- Obsługa wniosków gwarancyjnych i reklamacji.
- Utrzymywanie aktualizacji oferty w sklepie internetowym.
- Implementacja i koordynacja nowych projektów serwisowych.
- Minimum 2 lata doświadczenia w branży automotive.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
- Zaawansowana obsługa pakietu MS Office, w szczególności MS Excel.
- Wyższe wykształcenie, preferowane kierunki techniczne.
- Prawo jazdy kategorii B.
- Zatrudnienie w ramach umowy cywilnoprawnej.
- Narzędzia niezbędne do pracy.
- Międzynarodowe środowisko pracy.
- Możliwości rozwoju zawodowego w nowo rozwijających się strukturach.
Podobne ogłoszenia
Specjalista ds. obsługi klienta
Data: 22 kw. 2025
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie
Lokalizacja: Radzymin
pomiary, obsługa klienta Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Wymagania inne:
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Data: 22 kw. 2025
Firma: Foundever
Lokalizacja: Warszawa
Praca zdalna z terenu Polski Poszukujemy Specjalistów ds. Obsługi Klienta, którzy będą odpowiedzialni za zapewnienie wysokiej jakości wsparcia naszym klientom oraz za odpowiadanie na zapytania związane z produktami bankowymi i programem lojalnościowym....
Specjalista ds. relacji z klientem (samochody marek luksusowych)
Data: 20 kw. 2025
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: Warszawa
Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z Klientami marek luksusowych Analiza potrzeb i oczekiwań Klientów Organizacja eventów i spotkań dla Klientów Współpraca z działami marketingu, sprzedaży oraz aftersales Dbanie o pozytywne relacje pomiędzy Klientem...