Konsultant ds. obsługi pasażerów
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • odbieranie połączeń od klientów i udzielanie informacji o lotach, dostępności miejsc i taryfach
  • wspieranie pasażerów przy zakupie biletów, wyborze miejsc i formy płatności
  • wprowadzanie danych do systemu w sposób zapewniający prawidłowy przebieg podróży
  • dbanie o pozytywne doświadczenia klientów w kontakcie telefonicznym
Wymagania:
  • znajomość języka niemieckiego na poziomie B2/C1
  • otwartość i komunikatywność w kontaktach z klientem
  • umiejętność sprawnej obsługi rozmów telefonicznych
  • gotowość do rozpoczęcia pracy od 17.11.2025
  • mile widziana znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
  • atrakcyjny bonus do wynagrodzenia podstawowego
  • zatrudnienie na umowę o pracę
  • profesjonalne przygotowanie do pracy
  • komfortowe stanowisko w biurze
  • pakiet benefitów, w tym prywatna opieka medyczna, kafeteria oraz ubezpieczenie na życie
  • możliwość awansu i szybkiego rozwoju zawodowego
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Klienta

  • Data: 11 gru 2025

  • Firma: Unum Życie TUiR S.A.

  • Lokalizacja: Warszawa

umowa na zastępstwo Zakres obowiązków: Stała współpraca i utrzymanie dobrego kontaktu z zespołem sprzedaży i Centralą. Obsługa Klientów w Oddziale. Prowadzenie administracji Oddziału, przygotowywanie raportów. Wprowadzanie danych do systemu...

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

  • Data: 10 gru 2025

  • Firma: Foundever

  • Lokalizacja: Warszawa

Praca hybrydowa — 2 dni w tygodniu z biura Do Twoich zadań należeć będzie: Profesjonalna, telefoniczna i mailowa obsługa klientów — zgodnie z najwyższymi standardami. Realizacja wyznaczonych wskaźników zadowolenia klientów oraz dążenie do ich...

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

  • Data: 08 gru 2025

  • Firma: Concentrix

  • Lokalizacja: Warszawa

Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń Xiaomi Przestrzeganie szczegółowych...