Konsultant ds. Obsługi Klientów B2B
Lokalizacja: Warszawa

Forma zatrudnienia: umowa zlecenie

Obsługa Umowy z Klientem Kluczowym w obszarze realizacji zamówień, koordynowania procesów logistycznych, raportowania oraz obsługi po sprzedażowej.  Działania obsługowe, mające na celu utrzymanie zadowolenia klienta, obejmujące pomoc techniczną, obsługę reklamacji, wsparcie w zakresie użytkowania produktu, a także zbieranie opinii i sugestii.

Zadania, które na Ciebie czekają:
  • praca na systemach obsługowych,
  • obsługa Klienta w obszarze  obsługi zleceń dystrybucyjnych, zamawianych urządzeń,
  • monitorowanie przepływu przesyłek,
  • raportowanie dużych wolumenów/zamówień
  • posprzedażowa obsługa Klienta
W realizacji zadań pomoże Ci:
  • bardzo dobra znajomość pakietu office w tym Excela, 
  • zdolność pracy na dużej ilości danych, 
  • doświadczenie w pracy w obszarze obsługi klienta
Mile widziane:
  • doświadczenie w obszarze logistyki, 
  • znajomość SAP
Nasza oferta dla Ciebie:
  • Będziesz częścią kilkunastoosobowego młodego i zgranego zespołu, który obsługuje najlepsze grupy sprzedażowe w T-Mobile Polska.
  • Działaj dla ponad 12 milionów Klientów w Polsce i miej realny wpływ na ich komfort korzystania z naszych usług.
Benefity:
  • Współpraca w oparciu o umowę zlecenie,
  • Pakiet medyczny, sportowy i ubezpieczenie na życie w preferencyjnych warunkach,
  • Dostęp do platformy szkoleniowej Rodos,
  • Dostęp do naszych produktów i usług na preferencyjnych warunkach,
  • Brak dress codeu - u nas możesz być sobą,
  • Znam Talent - szkolenia lub pieniądze za polecenie znajomych do pracy.
Jesteśmy T-Mobile! Jesteśmy firmą technologiczną, a naszym celem jest tworzenie innowacyjnych rozwiązań dla klientów indywidualnych i biznesowych.

W T-Mobile wszyscy żyjemy w świecie magenta! Kolor ten jest nam bliski, bo oznacza wiarę w powodzenie podejmowanych działań, pewność siebie i wytrzymałość. Właśnie tacy jesteśmy jako zespół.
W #Magentateam stawiamy na wymianę doświadczeń, zwinną pracę i szybko adaptujemy się do zmian!#Magentateam to jednak przede wszystkim mix różnych kompetencji i doświadczeń, osobowości, temperamentów i poglądów. Właśnie w tej różnorodności widzimy naszą największą siłę.

Podobne ogłoszenia

Customer Support with Danish

  • Data: 03 lis 2025

  • Firma: Concentrix

  • Lokalizacja: Warszawa

You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options, and enjoying loyalty perks. Jump in and save the day when...

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem duńskim

  • Data: 03 lis 2025

  • Firma: Concentrix

  • Lokalizacja: Warszawa

Oferowanie wsparcia przez telefon, e-mail lub czat, Zapewnianie wsparcia technicznego dla fanów streamingu, Szybkie i sprawne odpowiadanie na pytania dotyczące umów i rozliczeń, Obsługa połączeń: pomaganie klientom B2B i B2C jako pierwsza linia wsparcia....

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem norweskim

  • Data: 03 lis 2025

  • Firma: Concentrix

  • Lokalizacja: Warszawa

Oferowanie wsparcia przez telefon, e-mail lub czat, Zapewnianie wsparcia technicznego dla fanów streamingu, Szybkie i sprawne odpowiadanie na pytania dotyczące umów i rozliczeń, Obsługa połączeń: pomaganie klientom B2B i B2C jako pierwsza linia wsparcia....