- Wsparcie użytkowników platformy streamingowej przez telefon, e-mail i czat.
- Zapewnianie wsparcia technicznego i administracyjnego.
- Szybkie rozwiązywanie problemów dotyczących umów i rozliczeń.
- Profesjonalna obsługa reklamacji z empatią.
- Pierwszoliniowa pomoc dla klientów indywidualnych i biznesowych.
- Zarządzanie zadaniami administracyjnymi i zbieranie opinii.
- Umiejętności pracy zespołowej, pasja do technologii, poczucie humoru.
- Proaktywność, kreatywność, skupienie na klientach.
- Biegłość w języku duńskim (C1), dobra znajomość angielskiego (B2).
- Wiedza administracyjna i techniczna oraz umiejętności komunikacyjne.
- Możliwość współpracy w międzynarodowym środowisku.
- Odpowiednie narzędzia do wykonywania zadań.
- Rozwój osobisty i zawodowy.
Podobne ogłoszenia
Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta linii lotniczych z jęz. niemieckim
Data: 14 cze 2025
Firma: Concentrix
Lokalizacja: Warszawa
Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń przychodzących od pasażerów - tych planujących pierwszy lot po doświadczonych podróżników Udzielanie informacji o połączeniach lotniczych, dostępności miejsc, taryfach, oraz ewentualnych opóźnieniach...
Doradca Klienta z ojczystym niemieckim
Data: 13 cze 2025
Firma: Dobre Biuro sp z o.o.
Lokalizacja: Warszawa
PRACA ZDALNA WYNAGRODZENIE: możliwe do 20.000 zł. Brutto| miesiąc| częściowo zależne od wyników (podstawa + prowizja) własna działalność gospodarcza lub zameldowanie w Niemczech (konieczne zatrudnienie pod naszą niemiecką firmą na niemieckich warunkach)...
Konsultant ds. wsparcia klienta (język duński)
Data: 13 cze 2025
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: Warszawa
Pomoc użytkownikom w cieszeniu się usługami streamingu bez zakłóceń; wsparcie przez telefon, e-mail, czy czat; rozwiązywanie problemów technicznych i administracyjnych; obsługa reklamacji z empatią. Zdolność do pracy zespołowej; proaktywność;...