Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem duńskim
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Wsparcie użytkowników platformy streamingowej przez telefon, e-mail i czat.
  • Zapewnianie wsparcia technicznego i administracyjnego.
  • Szybkie rozwiązywanie problemów dotyczących umów i rozliczeń.
  • Profesjonalna obsługa reklamacji z empatią.
  • Pierwszoliniowa pomoc dla klientów indywidualnych i biznesowych.
  • Zarządzanie zadaniami administracyjnymi i zbieranie opinii.
Wymagania:
  • Umiejętności pracy zespołowej, pasja do technologii, poczucie humoru.
  • Proaktywność, kreatywność, skupienie na klientach.
  • Biegłość w języku duńskim (C1), dobra znajomość angielskiego (B2).
  • Wiedza administracyjna i techniczna oraz umiejętności komunikacyjne.
Oferujemy:
  • Możliwość współpracy w międzynarodowym środowisku.
  • Odpowiednie narzędzia do wykonywania zadań.
  • Rozwój osobisty i zawodowy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia

Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta linii lotniczych z jęz. niemieckim

  • Data: 14 cze 2025

  • Firma: Concentrix

  • Lokalizacja: Warszawa

Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń przychodzących od pasażerów - tych planujących pierwszy lot po doświadczonych podróżników Udzielanie informacji o połączeniach lotniczych, dostępności miejsc, taryfach, oraz ewentualnych opóźnieniach...

Doradca Klienta z ojczystym niemieckim

  • Data: 13 cze 2025

  • Firma: Dobre Biuro sp z o.o.

  • Lokalizacja: Warszawa

PRACA ZDALNA WYNAGRODZENIE: możliwe do 20.000 zł. Brutto| miesiąc| częściowo zależne od wyników (podstawa + prowizja) własna działalność gospodarcza lub zameldowanie w Niemczech (konieczne zatrudnienie pod naszą niemiecką firmą na niemieckich warunkach)...

Konsultant ds. wsparcia klienta (język duński)

  • Data: 13 cze 2025

  • Firma: Klient portalu Praca.pl

  • Lokalizacja: Warszawa

Pomoc użytkownikom w cieszeniu się usługami streamingu bez zakłóceń; wsparcie przez telefon, e-mail, czy czat; rozwiązywanie problemów technicznych i administracyjnych; obsługa reklamacji z empatią. Zdolność do pracy zespołowej; proaktywność;...