Konsultant ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Udzielanie informacji o zamówieniach, reklamacjach i dostawach
  • Pomoc techniczna dotycząca urządzeń elektronicznych
  • Doradztwo produktowe i dopasowanie oferty do potrzeb klienta
  • Prowadzenie kontaktu z klientami za pośrednictwem czatu, telefonu i maila
  • Realizacja celów sprzedażowych
Wymagania:
  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie C1
  • Komunikatywność i nastawienie na potrzeby klienta
  • Sprawna obsługa komputera
  • Samodzielność i dobra organizacja pracy
Mile widziane:
  • Doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta
  • Znajomość systemów CRM
Oferujemy:
  • Stałe wynagrodzenie: 7000 zł brutto + premia do 950 zł
  • Bonus za każdą sprzedaż
  • Pracę w pełni zdalną
  • Szkolenie wdrożeniowe
  • Pakiet benefitów (opieka medyczna, karta benefitowa, ubezpieczenie)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia

Specjalista ds. obsługi klienta

  • Data: 20 sie 2025

  • Firma: Concentrix

  • Lokalizacja: Warszawa

Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń Xiaomi Przestrzeganie szczegółowych...

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

  • Data: 19 sie 2025

  • Firma: Foundever

  • Lokalizacja: Warszawa

PRACA ZDALNA Rola Specjalisty ds. obsługi klienta obejmuje odbieranie połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na maile od użytkowników sprzętu do pomiaru glukozy we krwi dedykowanego dla osób z cukrzycą. Specjaliści ds. obsługi klienta udzielają...

Młodszy Specjalista w Zespole Reklamacji i Retencji z j. niemieckim

  • Data: 19 sie 2025

  • Firma: Promedica24

  • Lokalizacja: Warszawa

Zakres obowiązków: telefoniczny i mailowy kontakt z klientami niemieckojęzycznymi udział w procesie rozpatrywania reklamacji zgłoszonych przez klientów obsługa procesu wypowiedzeń umów klientów współpraca z różnymi zespołami firmy w centrali i...