- Udzielanie informacji o zamówieniach, reklamacjach i dostawach
- Pomoc techniczna dotycząca urządzeń elektronicznych
- Doradztwo produktowe i dopasowanie oferty do potrzeb klienta
- Prowadzenie kontaktu z klientami za pośrednictwem czatu, telefonu i maila
- Realizacja celów sprzedażowych
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie C1
- Komunikatywność i nastawienie na potrzeby klienta
- Sprawna obsługa komputera
- Samodzielność i dobra organizacja pracy
- Doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta
- Znajomość systemów CRM
- Stałe wynagrodzenie: 7000 zł brutto + premia do 950 zł
- Bonus za każdą sprzedaż
- Pracę w pełni zdalną
- Szkolenie wdrożeniowe
- Pakiet benefitów (opieka medyczna, karta benefitowa, ubezpieczenie)
Podobne ogłoszenia
Specjalista ds. obsługi klienta
Data: 20 sie 2025
Firma: Concentrix
Lokalizacja: Warszawa
Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń Xiaomi Przestrzeganie szczegółowych...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Data: 19 sie 2025
Firma: Foundever
Lokalizacja: Warszawa
PRACA ZDALNA Rola Specjalisty ds. obsługi klienta obejmuje odbieranie połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na maile od użytkowników sprzętu do pomiaru glukozy we krwi dedykowanego dla osób z cukrzycą. Specjaliści ds. obsługi klienta udzielają...
Młodszy Specjalista w Zespole Reklamacji i Retencji z j. niemieckim
Data: 19 sie 2025
Firma: Promedica24
Lokalizacja: Warszawa
Zakres obowiązków: telefoniczny i mailowy kontakt z klientami niemieckojęzycznymi udział w procesie rozpatrywania reklamacji zgłoszonych przez klientów obsługa procesu wypowiedzeń umów klientów współpraca z różnymi zespołami firmy w centrali i...