Ogłoszenie numer: 9779080, z dnia 2025-04-21

Klient portalu Praca.pl

Kierownik zespołu wsparcia technicznego

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Nadzór nad zespołem technicznego wsparcia klienta w zakresie API i integracji systemowych
  • Prowadzenie eskalacji i koordynacja rozwiązywania złożonych zgłoszeń technicznych
  • Ścisła współpraca z zespołami inżynieryjnymi i produktowymi
  • Doskonalenie procesów obsługi technicznej i jakości świadczonych usług
  • Monitorowanie wyników zespołu i tworzenie raportów operacyjnych
  • Motywowanie, rozwój i mentoring członków zespołu

Wymagania

  • Minimum 3 lata doświadczenia w obszarze wsparcia technicznego, w tym 1 rok na stanowisku kierowniczym
  • Znajomość API (REST, GraphQL), systemów uwierzytelniania (OAuth, SAML), architektury chmurowej
  • Umiejętność rozwiązywania problemów z użyciem narzędzi analitycznych i monitorujących
  • Biegła znajomość języka angielskiego (C1)
  • Doświadczenie w pracy z klientami B2B oraz zespołami międzynarodowymi

Oferujemy

  • Elastyczna forma zatrudnienia
  • Wynagrodzenie podstawowe z premiami
  • Praca w warszawskim biurze (Mokotów)
  • Pakiet benefitów: prywatna opieka zdrowotna, Multisport, dofinansowanie okularów i posiłków
  • Realny wpływ na rozwój zespołu i standardów obsługi technicznej
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia

Technical Support (API) - Team Lead

  • Data: 19 kw. 2025

  • Firma: Foundever

  • Lokalizacja: Warszawa

Location: Warsaw About the role: We are looking for an experienced leader to manage and guide our technical support team in delivering scalable API solutions and troubleshooting complex issues. You will be responsible for overseeing escalations, leading a team...

Technical Support (API) - Team Lead

  • Data: 14 kw. 2025

  • Firma: Foundever

  • Lokalizacja: Warszawa

Location: Warsaw About the role: We are looking for an experienced leader to manage and guide our technical support team in delivering scalable API solutions and troubleshooting complex issues. You will be responsible for overseeing escalations, leading a team...