Ogłoszenie numer: 9586711, z dnia 2025-03-22

Klient portalu Praca.pl

Kierownik Zespołu Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Opracowywanie strategii i planów działania, aby osiągać cele jakościowe
  • Monitorowanie wyników zespołu i analiza kluczowych wskaźników
  • Motywowanie zespołu i dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta
  • Współpraca z innymi działami w celu optymalizacji procesów

Wymagania

  • Min. 5 lat doświadczenia w obsłudze klienta, w tym 2 lata na stanowisku kierowniczym
  • Znajomość branży ubezpieczeniowej
  • Umiejętność zarządzania zespołem i budowania relacji biznesowych
  • Analityczne myślenie i biegłość w pracy z danymi (Excel)
  • Wykształcenie wyższe

Oferujemy

  • Umowę o pracę i atrakcyjny system premiowy
  • Pracę od poniedziałku do piątku w elastycznych godzinach
  • Możliwość pracy hybrydowej po okresie próbnym
  • Możliwości rozwoju i awansu
  • Multikarnet sportowy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia

Team Leader z j. polskim

  • Data: 08 kw. 2025

  • Firma: Foundever

  • Lokalizacja: Warszawa

Miejsce pracy: Lublin / Warszawa / Zdalnie Do twoich zadań należeć będzie: Nadzorowanie zespołu Specjalistów Obsługi Klienta, aby wszyscy pracownicy w pełni przestrzegali wymagań bezpieczeństwa Foundever oraz klienta. Dbanie o wypełnianie przez zespół...

Kierownik zespołu (bankowość)

  • Data: 04 kw. 2025

  • Firma: Klient portalu Praca.pl

  • Lokalizacja: Błonie

Wspieranie Dyrektora Oddziału w efektywnym zarządzaniu zespołem Kreowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez inicjowanie działań związanych z relacjami z klientami Planowanie, organizowanie pracy zespołu oraz bieżące monitorowanie realizacji zadań...