Ogłoszenie numer: 9586711, z dnia 2025-03-22
Klient portalu Praca.pl
Kierownik Zespołu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Opracowywanie strategii i planów działania, aby osiągać cele jakościowe
- Monitorowanie wyników zespołu i analiza kluczowych wskaźników
- Motywowanie zespołu i dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta
- Współpraca z innymi działami w celu optymalizacji procesów
Wymagania
- Min. 5 lat doświadczenia w obsłudze klienta, w tym 2 lata na stanowisku kierowniczym
- Znajomość branży ubezpieczeniowej
- Umiejętność zarządzania zespołem i budowania relacji biznesowych
- Analityczne myślenie i biegłość w pracy z danymi (Excel)
- Wykształcenie wyższe
Oferujemy
- Umowę o pracę i atrakcyjny system premiowy
- Pracę od poniedziałku do piątku w elastycznych godzinach
- Możliwość pracy hybrydowej po okresie próbnym
- Możliwości rozwoju i awansu
- Multikarnet sportowy
Podobne ogłoszenia
Team Leader z j. polskim
Data: 08 kw. 2025
Firma: Foundever
Lokalizacja: Warszawa
Miejsce pracy: Lublin / Warszawa / Zdalnie Do twoich zadań należeć będzie: Nadzorowanie zespołu Specjalistów Obsługi Klienta, aby wszyscy pracownicy w pełni przestrzegali wymagań bezpieczeństwa Foundever oraz klienta. Dbanie o wypełnianie przez zespół...
Kierownik zespołu (bankowość)
Data: 04 kw. 2025
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: Błonie
Wspieranie Dyrektora Oddziału w efektywnym zarządzaniu zespołem Kreowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez inicjowanie działań związanych z relacjami z klientami Planowanie, organizowanie pracy zespołu oraz bieżące monitorowanie realizacji zadań...