




- Kształtowanie pozytywnego wizerunku Firmy
- Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych
- Zarządzanie podległym personelem
- Zapewnienie jak najlepszego i kompleksowego poziomu obsługi klienta zgodnie ze standardem
- Dbałość o porządek i standardy ekspozycyjne
- Dbałość o rozwój kompetencji pracowników
- Przygotowywanie dokumentów miesięcznych
- Motywowanie pracowników
- Administrowanie dokumentacją sprzedażową i posprzedażową
- Współpraca z kierownikiem regionalnym w zakresie zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Salonu - wg wskazań standardów i procedur obowiązujących w sieci
- Posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku
- Jesteś zorientowany na osiąganie wyznaczonych celów
- Łatwo nawiązujesz kontakty
- Cechuje Cię kreatywność, przyjazne usposobienie oraz cierpliwość
- Chcesz się rozwijać
- Znajomość trendów i zainteresowanie modą będą dodatkowym atutem
- umowa o pracę
- motywacyjny system wynagrodzeń (podstawa + premia od obrotów) + zniżka pracownicza na zakupy
- zapewniamy stabilną pracę w przyjaznym środowisku, w dynamicznie rozwijającym się zespole ludzi
Wszyscy pracownicy sieci VILLARO objęci są programem Badania Tajemniczego Klienta, nowozatrudniona osoba również będzie podlegała takim audytom.
Podobne ogłoszenia
Kierownik Sali Sprzedaży
Data: 17 kw. 2025
Firma: PeoplePro
Lokalizacja: Wołomin
zarządzanie zespołem (m.in. rekrutacja, wdrażanie i motywowanie pracowników, dbanie o ich rozwój, delegowanie i rozliczanie z zadań) budowanie zespołu zdolnego realizować założenia biznesowe utrzymywanie wysokiego poziomu jakości obsługi Klientów...
Kierownik Sali Sprzedaży
Data: 17 kw. 2025
Firma: PeoplePro
Lokalizacja: Garwolin
zarządzanie zespołem (m.in. rekrutacja, wdrażanie i motywowanie pracowników, dbanie o ich rozwój, delegowanie i rozliczanie z zadań) budowanie zespołu zdolnego realizować założenia biznesowe utrzymywanie wysokiego poziomu jakości obsługi Klientów...
Kierownik Sklepu Elektronicznego
Data: 16 kw. 2025
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: Błonie
Zarządzanie zespołem: rekrutacja, motywacja, rozwój kompetencji, delagowanie zadań. Realizacja założeń biznesowych, utrzymanie standardów obsługi klienta. Współpraca z innymi działami, dbałość o wizerunek firmy. Doświadczenie w zarządzaniu zespołem....