- Sheraton Grand Warsaw poszukuje kandydatów na stanowisko Kierownik zmiany ds. Satysfakcji Gości Guest Experience Supervisor, tj. osoby, która podczas nocnej zmiany będzie odpowiedzialna za zapewnienie najwyższej jakości obsługi gości hotelowych, bezpośrednie koordynowanie pracy recepcji i sprawne zarządzanie zespołem recepcjonistów na zmianie.
- minimum roczne doświadczenie w zarządzaniu zespołem lub 2 lata na stanowisku recepcjonisty;
- dobra znajomość hotelowego systemu PMS Opera;
- umiejętność kierowania zespołem i motywowania pracowników;
- samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy;
- biegła znajomość języka polskiego i angielskiego;
- zaangażowanie i umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji;
- umiejętność pracy pod presją czasu i reagowania w trudnych sytuacjach;
- dbałość o prezencję i znajomość zasad savoir vivre;
- dyspozycyjność - praca zmianowa na pełny etat również w weekendy i święta.
- ciekawą pracę i realne możliwości rozwoju w sieci Marriott International
- międzynarodowe środowisko pracy
- bezpłatne, urozmaicone i pyszne posiłki w restauracji pracowniczej
- pakiet benefitów pracowniczych, w tym: opiekę medyczną w LuxMed, ubezpieczenie grupowe, kartę sportową na atrakcyjnych warunkach, zaplecze socjalne
- zniżki na usługi hotelowej pralni i rabaty na słodkie wyroby cukierni hotelowej
- atrakcyjne zniżki na noclegi w hotelach sieci Marriott w Polsce i na świecie
- zniżki na bilety do teatru
- stałe praktykowanie kompetencji językowych
Podobne ogłoszenia
Koordynator Zespołu Recepcji
Data: 15 lip 2025
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: Warszawa
Zarządzanie i organizowanie pracy zespołu recepcyjnego Ustalanie grafików, przydzielanie zadań, kontrola realizacji Profesjonalna obsługa pracowników i gości zewnętrznych Koordynacja zamówień, organizacja cateringu i wsparcie wydarzeń firmowych...
Kierownik zmiany ds. Satysfakcji Gości / Guest Experience Supervisor
Data: 18 cze 2025
Firma: Sheraton Grand Warsaw
Lokalizacja: Warszawa
OPIS Sheraton Grand Warsaw poszukuje kandydatów na stanowisko Kierownik zmiany ds. Satysfakcji Gości Guest Experience Supervisor , tj. osoby, która podczas nocnej zmiany będzie odpowiedzialna za zapewnienie najwyższej jakości obsługi gości hotelowych,...