Ogłoszenie numer: 10121327, z dnia 2025-08-14

Klient portalu Praca.pl

Kierownik Działu Recepcji

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Opracowywanie i aktualizacja standardów operacyjnych dla recepcji​.
  • Kontrolowanie jakości usług, w tym audyty i implementacja dobrych praktyk.
  • Koordynowanie pracy recepcji w różnych lokalizacjach, zarządzanie zastępstwami.
  • Rekrutacja i wdrażanie pracowników, organizacja grafików.
  • Szkolenie zespołów recepcyjnych.

Wymagania

  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem recepcyjnym.
  • Wysoka kultura osobista, umiejętności organizacyjne.
  • Dyspozycyjność do podróży krajowych.
  • Znajomość angielskiego na poziomie B2.
  • Biegłość w obsłudze komputera i MS Office.

Oferujemy

  • Pracę w dni robocze 8:00-16:00.
  • Umowę o pracę lub zlecenie.
  • Narzędzia pracy.
  • Szkolenia i możliwości rozwoju.
  • Pakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe, porady specjalistów).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia

Koordynator Usług Recepcyjnych

  • Data: 12 sie 2025

  • Firma: ISS Facility Services Sp. z o.o.

  • Lokalizacja: Warszawa

Poszukujemy osoby z doświadczeniem w zarządzaniu usługą recepcyjną, która wesprze rozwój i utrzymanie wysokich standardów w naszych biurach w całej Polsce. Zakres obowiązków: Tworzenie i aktualizacja procedur operacyjnych oraz wytycznych dla pracy...

Front Office Manager

  • Data: 04 sie 2025

  • Firma: Sheraton Grand Warsaw

  • Lokalizacja: Warszawa

Szukamy osoby, która będzie sercem naszego hotelu – lidera z pasją do gościnności, który potrafi inspirować zespół i tworzyć wyjątkowe doświadczenia dla naszych gości. Jeśli potrafisz łączyć operacyjną skuteczność z empatią i pozytywnym...

Kierownik Nocnej Zmiany Recepcji

  • Data: 01 sie 2025

  • Firma: Sheraton Grand Warsaw

  • Lokalizacja: Warszawa

OPIS Sheraton Grand Warsaw poszukuje kandydatów na stanowisko Kierownik zmiany ds. Satysfakcji Gości Guest Experience Supervisor , tj. osoby, która podczas nocnej zmiany będzie odpowiedzialna za zapewnienie najwyższej jakości obsługi gości hotelowych,...