Wznieś się z nami
ponad przeciętność
i dołącz do #LOTAMSteam
- Minimum 3 lata doświadczenia w pracy w branży lotniczej (preferowane w organizacji Part-145).
- Wykształcenie wyższe (mile widziane techniczne, lotnicze).
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację.
- Posiadanie ogólnej wiedzy technicznej, w obszarze zarządzania procesami obsługi technicznej statków powietrznych.
- Umiejętność analizy danych operacyjnych i podejmowania decyzji w warunkach zmienności planu.
- Doświadczenie w kierowaniu zespołem lub roli lidera.
- Znajomość systemu AMOS oraz standardów jakościowych.
- Nadzorowanie i organizacja pracy sekcji - tworzenie i koordynacja harmonogramów prac.
- Analiza efektywności procesów planowania i wdrażanie działań usprawniających.
- Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia terminowej realizacji zleceń Part-145.
- Udział w procesie przygotowania danych do budżetu i analiz efektywności operacyjnej.
- Zapewnienie zgodności planów z wymaganiami Part-145 oraz procedurami wewnętrznymi.
- Monitorowanie realizacji planów i raportowanie kluczowych wskaźników.
- Atrakcyjny system premiowy.
- Preferencyjne ceny biletów lotniczych.
- Dostęp do aplikacji do nauki języków obcych.
- Pakiet benefitów pozapłacowych, w tym m. in. Multisport.
Podobne ogłoszenia
Kierownik ds. Technicznych
Data: 06 gru 2025
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: Warszawa
Organizacja i nadzór nad pracą podległego zespołu. Planowanie i realizacja wyznaczonych celów produkcyjnych. Kontrola postępu i terminowości napraw strukturalnych statków powietrznych. Analiza wskaźników KPI i wdrażanie działań optymalizacyjnych....
Kierownik Sekcji Napraw Strukturalnych
Data: 04 gru 2025
Firma: LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.
Lokalizacja: Warszawa
Wymagania: Wykształcenie wyższe techniczne lub średnie z 5-letnim doświadczeniem w branży lotniczej 2-3 lata pracy na porównywalnym stanowisku Doświadczenie w zarządzaniu dużym zespołem Znajomość języka angielskiego min B2 Znajomość pakietu MS Office...
