Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.
Kierownik administracji
Opis stanowiska:
- Zarządzanie zespołem i efektywne delegowanie zadań.
- Wystawianie i weryfikacja faktur, zarówno krajowych jak i zagranicznych.
- Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej oraz nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów.
- Wykonywanie codziennych zadań administracyjnych.
- Współpraca z działem księgowym i obsługa systemów klienckich.
Wymagania:
- Doświadczenie w podobnej roli.
- Biegłość w obsłudze MS Office, szczególnie Excel.
- Samodzielność, dokładność i odpowiedzialność.
- Umiejętności analityczne i lidera.
- Dobra organizacja pracy i zdolność pracy w zespole.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
- Wykształcenie w obszarze ekonomii, logistyki czy administracji będzie plusem.
Pracodawca oferuje:
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
- Pracę w rozwijającej się międzynarodowej firmie.
- System premiowy, pełne finansowanie opieki medycznej i ubezpieczenie na życie.
- Szeroki pakiet benefitów, w tym karta sportowa, dofinansowanie do wypoczynku i okularów, oraz dostęp do platformy nauki języków.
- Przyjazne biuro z parkingiem oraz dostęp do platformy rozwoju zawodowego.
Podobne ogłoszenia
Koordynator ds. Obsługi Klienta i Zleceń Serwisowych
Data: 04 cze 2025
Firma: ARCUS S.A.
Lokalizacja: Warszawa
Twój zakres obowiązków: Rejestracja i zarządzanie zgłoszeniami klientów. Organizacja i nadzór nad terminami oraz procesem realizacji zleceń. Kontrola terminowości przesyłek i tworzenie raportów. Nasze wymagania: Wykształcenie minimum średnie....