Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.

Kierownik administracji
Opis stanowiska:
  • Zarządzanie zespołem i efektywne delegowanie zadań.
  • Wystawianie i weryfikacja faktur, zarówno krajowych jak i zagranicznych.
  • Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej oraz nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów.
  • Wykonywanie codziennych zadań administracyjnych.
  • Współpraca z działem księgowym i obsługa systemów klienckich.
Wymagania:
  • Doświadczenie w podobnej roli.
  • Biegłość w obsłudze MS Office, szczególnie Excel.
  • Samodzielność, dokładność i odpowiedzialność.
  • Umiejętności analityczne i lidera.
  • Dobra organizacja pracy i zdolność pracy w zespole.
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
  • Wykształcenie w obszarze ekonomii, logistyki czy administracji będzie plusem.
Pracodawca oferuje:
  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
  • Pracę w rozwijającej się międzynarodowej firmie.
  • System premiowy, pełne finansowanie opieki medycznej i ubezpieczenie na życie.
  • Szeroki pakiet benefitów, w tym karta sportowa, dofinansowanie do wypoczynku i okularów, oraz dostęp do platformy nauki języków.
  • Przyjazne biuro z parkingiem oraz dostęp do platformy rozwoju zawodowego.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia

Koordynator ds. Obsługi Klienta i Zleceń Serwisowych

  • Data: 04 cze 2025

  • Firma: ARCUS S.A.

  • Lokalizacja: Warszawa

Twój zakres obowiązków: Rejestracja i zarządzanie zgłoszeniami klientów. Organizacja i nadzór nad terminami oraz procesem realizacji zleceń. Kontrola terminowości przesyłek i tworzenie raportów. Nasze wymagania: Wykształcenie minimum średnie....