Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.
- Budowanie i rozwój zespołu sprzedażowego: rekrutacja, szkolenia i bieżące wsparcie
- Planowanie działań i realizacja celów sprzedażowych
- Inspirowanie zespołu poprzez kreowanie relacji opartych na wspólnych wartościach
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym
- Umiejętność rekrutacji i rozpoznawania talentów
- Samodzielność, odpowiedzialność i efektywność w działaniu
- Wysokie standardy etyczne w pracy
- Wykształcenie wyższe będzie dodatkowym atutem
- Profesjonalne wdrożenie i szkolenia od pierwszego dnia
- Przejrzystą ścieżkę kariery i realny wpływ na rozwój firmy
- Wyjazdy zagraniczne i udział w konferencjach branżowych za doskonałe wyniki
- Nowoczesne narzędzia pracy i atrakcyjną ofertę produktową
- Uczestnictwo w inicjatywach społecznych
- Dofinansowanie zajęć sportowych
- Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
- Szeroki pakiet szkoleń oraz program emerytalny
- Elastyczny czas pracy i możliwość pracy zdalnej
- Spotkania integracyjne, kawa i herbata w biurze
- Program rekomendacji pracowników
- Wsparcie w działaniach dobroczynnych
Podobne ogłoszenia
Kierownik / Kierowniczka ds. Klientów Hurtowych
Data: 31 paź 2025
Firma: JTI Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: Warszawa
Obowiązki: Tworzenie i rozwijanie strategii dla kluczowych klientów hurtowych tak, by przekładały się na realne wyniki biznesowe Realizowanie celów sprzedażowych i biznesowych Planowanie, rozwój i wdrażanie strategii marek oraz kanałów z myślą o...
Menadżer Sprzedaży
Data: 30 paź 2025
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: Warszawa
obsługa klienta i budowanie z nim długotrwałych relacji, rozwój bazy Klientów, utrzymywanie wysokiej jakości obsługi Klienta, reprezentowanie firmy i dbanie i jej wizerunek, analiza potrzeb Klientów i profesjonalne doradztwo, zawieranie umów z Klientami,...
Menadżer Sprzedaży
Data: 30 paź 2025
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: Piaseczno
obsługa klienta i budowanie z nim długotrwałych relacji, rozwój bazy Klientów, utrzymywanie wysokiej jakości obsługi Klienta, reprezentowanie firmy i dbanie i jej wizerunek, analiza potrzeb Klientów i profesjonalne doradztwo, zawieranie umów z Klientami,...
