Bujalski sp. z o.o. jest w pełni polską i rodzinną firmą założoną w 1994 roku przez Leszka Bujalskiego.
Zajmujemy się produkcją zbiorników, konstrukcji oraz szeroko pojętych wyrobów ze stali kwasoodpornej dla przemysłu spożywczego, kosmetycznego i farmaceutycznego. Od lat współpracujemy z największymi koncernami przemysłowymi, a na swoim koncie mamy realizację projektów praktycznie na każdym kontynencie.
Do naszego zespołu poszukujemy doświadczonego Key Account Managera, który będzie odpowiedzialny za pozyskiwanie nowych klientów, zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami firmy, budowanie sieci dystrybutorów, współpracę z dystrybucją oraz za rozwój sprzedaży w przypisanym portfolio. Poszukujemy osoby zorientowanej na długofalową współpracę, która potrafi łączyć strategiczne podejście z codzienną operacyjną obsługą klienta.

Key Account Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
  • Budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami,
  • Pozyskiwanie kluczowych klientów,
  • Identyfikacja potrzeb i wymagań kluczowych klientów oraz efektywna pomoc,
  • Dostosowywanie oferty firmy do potrzeb klientów kluczowych oraz opracowywanie strategii sprzedaży,
  • Bieżąca obsługa klientów oraz zapewnienie wsparcia w rozwiązywaniu problemów,
  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy,
  • Negocjacje warunków umów z kluczowymi klientami.
Wymagania
  • Doświadczenie min. 3 lata w sprzedaży dóbr inwestycyjnych w branży: farmaceutycznej, spożywczej, kosmetycznej - warunek konieczny,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 (mile widziany poziom C1),
  • Doskonałe umiejętności interpersonalne i negocjacyjne,
  • Umiejętność samodzielnego planowania i realizacji celów,
  • Doświadczenie w budowaniu długofalowych relacji biznesowych z kluczowymi Klientami,
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Samodzielność, bardzo dobra organizacja pracy,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu.
Oferujemy
  • Wynagrodzenie podstawowe + system prowizyjny,
  • Bogaty pakiet socjalny (m.in. dofinansowania do obiadów, prywatna opieka medycznej, dofinansowanie do karty Multisport, dofinansowanie do wypoczynku),
  • Praca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku z wieloletnimi tradycjami,
  • Praca w międzynarodowym środowisku oraz możliwość wyjazdów w delegacje zagraniczne,
  • Narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon, dostęp do CRM),
  • Szkolenia i możliwość rozwoju zawodowego,
  • Elastyczne godziny pracy,
  • Pracę w dynamicznym, wspierającym zespole.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia

Customer advisor with Danish or Norwegian

  • Data: 12 sie 2025

  • Firma: Concentrix

  • Lokalizacja: Warszawa

Become a Hero for Entertainment Lovers: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Offer technical assistance to streaming enthusiasts, making sure they never miss a moment. Empathetic...

Koordynator ds. Relacji z Klientem

  • Data: 31 lip 2025

  • Firma: Klient portalu Praca.pl

  • Lokalizacja: Warszawa

Utrzymanie i rozwój relacji z powierzonymi Klientami biznesowymi, włącznie z renegocjacją umów. Realizowanie celów sprzedażowych poprzez kontakt telefoniczny. Doradztwo produktowe dostosowane do potrzeb Klienta. Budowanie długotrwałych partnerstw...

Specjalista ds. Klientów Strategicznych

  • Data: 26 lip 2025

  • Firma: Klient portalu Praca.pl

  • Lokalizacja: Wołomin

Utrzymywanie i rozwijanie relacji z największymi klientami: sieciami handlowymi, dystrybutorami i hurtowniami, Tworzenie i realizacja strategii sprzedażowej, Rekrutacja, rozwój i wsparcie zespołu handlowego, Negocjowanie warunków współpracy oraz poszerzanie...