Jesteśmy grupą spółek świadczących usługi profesjonalne dla biznesu. Należymy do międzynarodowej sieci Crowe Global, działającej w 145 krajach na całym świecie. Zatrudniamy ponad 500 osób w 7 lokalizacjach w Polsce, Czechach i na Słowacji. Od ponad 30 lat wspieramy naszych klientów w zakresie obsługi księgowej, audycie, doradztwie podatkowym oraz konsultingu biznesowym.

Junior IT Service Desk Administrator
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
  • Obsługa ServiceDesk: Wsparcie użytkowników systemów IT, obsługa zgłaszanych zadań, diagnozowanie i rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników, udzielanie szkoleń pracownikom,
  • Zarządzanie sprzętem: wymiana, reinstalacja, konfiguracja komputerów, przygotowywanie nowych stanowisk, inwentaryzacja sprzętu,
  • Zarządzanie oprogramowaniem: zarządzanie poprawnością pracy aplikacji użytkowników, wsparcie pracowników, instalacja i konfiguracja systemów i aplikacji, prowadzenie dokumentacji związanej z bieżącą pracą, inne techniczne sprawy z zakresu IT.
Wymagania:
  • Dobra znajomość środowisk Active Directory, Windows 10/11/O365,
  • Podstawowa znajomość Windows Server (DHCP)/MSSQL/EXCHANGE Online,
  • Umiejętność instalacji i konfiguracji oprogramowania,
  • Znajomość urządzeń oraz infrastruktury sieciowej,
  • Znajomość sprzętu komputerowego oraz jego naprawy,
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • Umiejętność pracy w zespole, kreatywność, samodzielność i zaangażowanie,
  • Umiejętność pracy w kilkuosobowej grupie, chęć dzielenia się wiedzą,
  • Profesjonalne podejście do pracy, odpowiedzialność,
  • Umiejętność samodzielnego uczenia się oraz samodzielnego rozwiązywania problemów,
  • Dobra organizacja pracy, samodzielność, umiejętność dobrej komunikacji,
  • Odporność na stres.
Mile widziane:
  • Znajomość obsługi systemu ticketowego Jira,
  • Widziana znajomość administracji baz danych Płatnika.
Oferujemy:
  • Pracę w zgranym i wspierającym się zespole,
  • Realizację wielu ciekawych i różnorodnych projektów,
  • Po okresie wdrożenia zapewniamy możliwość pracy hybrydowej (3 dni biuro / 2 dni home office),
  • Stosujemy elastyczne godziny pracy – możesz zacząć między godziną 7 i 9,
  • Zapewniamy opiekę medyczną w sieci Enel-Med.,
  • Na preferencyjnych warunkach oferujemy kartę MultiSport i ubezpieczenie grupowe,
  • Świętujemy okrągłe rocznice pracy - ponad 20% osób pracuje z nami ponad 10 lat!
Nasze biura:

Podobne ogłoszenia

Specjalista ds. Wsparcia IT (ServiceDesk)

  • Data: 05 cze 2025

  • Firma: Klient portalu Praca.pl

  • Lokalizacja: Warszawa

Udzielanie wsparcia użytkownikom – przyjmowanie zgłoszeń, diagnoza oraz usuwanie usterek w środowisku Windows 10/11 i Office 365 Instalacja, konfiguracja oraz aktualizacja oprogramowania i systemów operacyjnych Przygotowywanie i wdrażanie nowych stanowisk...

Customer advisor with Norwegian for TV streaming provider

  • Data: 01 cze 2025

  • Firma: Concentrix

  • Lokalizacja: Warszawa

Help others: we offer support by phone, email or chat. Your help will be irreplaceable! Become a technical superhero: we provide technical support for streaming fans. Solve puzzles: we answer questions about contracts and billing quickly and efficiently. Empathy and...

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem norweskim

  • Data: 24 maj 2025

  • Firma: Klient portalu Praca.pl

  • Lokalizacja: Warszawa

Wsparcie klientów przez telefon, email, chat. Udzielanie pomocy technicznej użytkownikom platformy streamingowej, rozwiązywanie problemów technicznych. Szybka i efektywna odpowiedź na pytania dotyczące umów i rozliczeń. Zarządzanie zadaniami...