Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 159162

Warunki pracy

Zakres zadań

  • Przyjmuje, rejestruje, przechowuje, wydaje i wysyła dokumenty jawne oraz prowadzi urządzenia ewidencyjne dla tych dokumentów,
  • Przyjmuje, weryfikuje nadaną dokumentacji klasyfikację oraz odnotowuje ją w ewidencjach kancelaryjnych,
  • Wprowadza dane do modułu Kadra w Systemie Wspomagania Obsługi Policji, prowadzi ewidencje pieczęci i stempli, urlopów i zwolnień lekarskich, biletów i delegacji służbowych,
  • Prowadzi instruktaże z zakresu oznaczania, przechowywania i obiegu dokumentów jawnych przez policjantów i pracowników wydziału,
  • Rozlicza policjantów i pracowników wydziału z posiadanych przez nich dokumentów jawnych, pieczęci i stempli w przypadku ustania stosunku służbowego/pracy, przeniesienia lub delegowania do służby/pracy,
  • Prowadzi i aktualizuje ewidencję aktów prawnych i przepisów wewnętrznych oraz udostępnia je i zapoznaje z nimi policjantów i pracowników wydziału,
  • Uczestniczy w pracach komisji ds. brakowania dokumentacji jawnej kategorii „BC" oraz sporządza protokoły brakowania,
  • Przekazuje dokumentację archiwalną oraz materiały niearchiwalne do archiwum.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego : co najmniej 1 rok w pracy biurowej,
  • Posiadanie wiedzy z zakresu znajomości ustaw:
  • 1) Aktów wykonawczych do ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w sprawie: -instrukcji kancelaryjnej, -jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, -jednolitego rzeczowego wykazu akt Policji
  • 2) Ustawy o Policji w zakresie przepisów ogólnych, organizacji Policji, zakresu uprawnień Policji oraz aktów wykonawczych w sprawie: -metod i form brakowania dokumentacji niearchiwalnej w Policji, -metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej w Policji.
  • Posiadanie kompetencji miękkich: dobrej organizacji pracy własnej, komunikatywność,
  • Posiadanie umiejętności: obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office
  • Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ŚCIŚLE TAJNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie w zakresie obsługi kancelaryjnej,

Podobne ogłoszenia

Inspektor

  • Data: 25 gru 2025

  • Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu

  • Lokalizacja: Radom

patrz ogłoszenie o naborze In-2-2025 na www.bip.radom.pl Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne: patrz ogłoszenie o naborze In-2-2025 na www.bip.radom.pl

Starszy inspektor

  • Data: 24 gru 2025

  • Firma: Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie

  • Lokalizacja: Warszawa

Warunki pracy Praca o charakterze administracyjno–biurowym w systemie 8 godzinnym w siedzibie Oddziału i poza nim. Budynek nie jest przystosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych ruchowo (brak obecności wind, pomieszczeń higieniczno–sanitarnych...

Starszy inspektor

  • Data: 24 gru 2025

  • Firma: Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie

  • Lokalizacja: Warszawa

Warunki pracy Praca o charakterze administracyjno–biurowym w systemie 8 godzinnym w siedzibie Oddziału i poza nim. Budynek nie jest przystosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych ruchowo (brak obecności wind, pomieszczeń higieniczno–sanitarnych...