Kurator Oświaty poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Do budynku Kuratorium przy Alejach Jerozolimskich 32 w Warszawie prowadzi jedno wejście znajdujące się w bramie. Wejście jest ogólnodostępne w godzinach pracy Urzędu. Budynek wielokondygnacyjny. Dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich dostępny jest tylko korytarz na parterze (możliwość skorzystania z platformy przyschodowej). W budynku znajduje się winda nieprzystosowana dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Toaleta dla interesantów znajduje się na 1 piętrze budynku. Toaleta jest przystosowana dla osób niepełnosprawnych. Przy wejściu, po lewej stronie, na szybie drzwi umieszczona jest naklejka z nazwą instytucji, napisana w alfabecie Braillea. Po prawej stronie znajduje się przycisk dzwonka przeznaczonego dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Do korytarza na parterze prowadzą schody, które można pokonać za pomocą platformy przyschodowej. Posiada ona wymiary 1 m x 1,15 m i nie jest zautomatyzowana – wymaga pomocy drugiej osoby. W budynku nie ma pętli indukcyjnych. Przed wejściem do sekretariatów Kuratorów i Dyrektorów wydziałów umieszczone są tabliczki informacyjne w alfabecie Braillea. Ze względu na lokalizację siedziby Kuratorium Oświaty w Warszawie (ścisłe centrum), Urząd nie posiada parkingu ogólnodostępnego. Istnieje możliwość obsługi osób słabosłyszących/niesłyszących w języku migowym, po uprzednim powiadomieniu i umówieniu wizyty interesanta. Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej Kuratorium. Praca wymaga przemieszczania się między kondygnacjami budynku. Praca w pomieszczeniach biurowych wieloosobowych, przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin. Reprezentowanie urzędu na zewnątrz, praca w siedzibie urzędu.
Zakres zadań
- wspomaga proces sprawozdawczości m.in. dla Głównego Urzędu Statystycznego, Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego,
- prowadzi sprawy związane ze szkoleniami pracowników,
- wspomaga proces naboru do służby cywilnej,
- publikuje informacje w zakresie kadrowym na stronach internetowych Biuletynu Informacji Publicznej, Kancelarii Prezesa Rady Ministrów,
- aktualizuje dane pracowników na stronie internetowej,
- przygotowuje i kompletuje akta spraw ostatecznie zakończonych do archiwizacji,
- udziela informacji pracownikom i klientom w zakresie bieżących spraw związanych z realizacją zadań Wydziału w obszarze kadr.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
- Dobra znajomość ustaw w zakresie spraw wynikających ze stosunku pracy: Kodeksu pracy, ustawy o służbie cywilnej i aktów wykonawczych do tych ustaw.
- Umiejętności: stosowania prawa, argumentowania, formułowania wniosków i opinii.
- Biegła znajomość obsługi komputera, Internetu, znajomość oprogramowań biurowych typu Microsoft Office.
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,
- znajomość systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją autorstwa Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku,
- wysoka kultura osobista,
- samodzielność i dobra organizacja pracy,
- solidność, dokładność, dociekliwość,
- terminowość, umiejętność pracy pod presją czasu.
Podobne ogłoszenia
Podinspektor/inspektor ds. dróg gminnych
Data: 17 sie 2025
Firma: Urząd Miejski w Karczewie
Lokalizacja: Karczew
1) Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach z zakresu ustawy o drogach publicznych (decyzje na lokalizację w pasie drogowym urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanej z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego,...
Inspektor
Data: 15 sie 2025
Firma: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Warszawie
Lokalizacja: Warszawa
Warunki pracy praca administracyjno - biurowa, praca w terenie, użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów), praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, oświetlenie naturalne i sztuczne. Budynek w starej...
Inspektor
Data: 15 sie 2025
Firma: Komenda Miejska Policji w Ostrołęce
Lokalizacja: Ostrołęka
Warunki pracy Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Oświetlenie naturalne i sztuczne, wymuszona pozycja ciała - siedząca. Stanowisko pracy wyposażone w telefon, drukarkę, komputer oraz monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze powyżej połowy...