People make places
Helpdesk Agent w Call Center
Miejsce pracy: Grodzisk Mazowiecki

ISS FACILITY SERVICES POLSKA wchodzi w skład międzynarodowej Grupy ISS założonej w 1901 r., jednego z największych na świecie usługodawców w zakresie Facility Services.

W Polsce firma działa od 1995 r. i zatrudnia około 2000 pracowników. Podstawową działalnością ISS w Polsce jest kompleksowa obsługa obiektów.

Główne obowiązki:
  • Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników wewnętrznych na temat awarii, usterek technicznych w biurze Genewa (główny oddział firmy)
  • Rejestracja zgłoszeń oraz monitorowanie ich statusu
  • Udzielanie informacji użytkownikom o statusie zgłoszeń i etapach realizacji
  • Procesowanie maili oraz odbieranie telefonów od użytkowników
  • Obsługa centrali telefonicznej, przekazywanie połączeń do działów / osób
  • Wprowadzenie danych zakupowych do systemu fakturowego
Wymagania:
  • Znajomość języka francuskiego na poziomie min. B2​– warunek konieczny
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2
  • Bardzo dobra obsługa komputera oraz pakietu MS Office
  • Umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów, oceny, planowania i organizacji pracy
  • Zdolność do podejmowania samodzielnych decyzji
  • Mile widziana znajomość technik działania globalnego helpdesku
  • Mile widziane doświadczenie w pracy na helpdesku oraz obsłudze klienta zagranicznego
Oferujemy:
  • Pracę w zróżnicowanym zespole, w którym są osoby o różnym wieku, różnej płci i z niepełnosprawnościami
  • Pracę zdalną w oparciu o umowę o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia
  • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30/9.30-17.30 (dwie zmiany)​
  • Pakiet szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych podnoszących Twoje kwalifikacje
  • Pracę w dynamicznym środowisku międzynarodowym
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia

Customer service specialist with Polish

  • Data: 05 kw. 2025

  • Firma: Concentrix

  • Lokalizacja: Warszawa

conducting phone calls / e-mail /chat/ social – media correspondence, supporting incoming and outgoing calls, providing information on the product and service concerned, collecting and processing orders both by phone and by e-mail and others form of contact,...

Pracownik Helpdesk

  • Data: 02 kw. 2025

  • Firma: Klient portalu Praca.pl

  • Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń dotyczących awarii i usterek technicznych Monitorowanie statusu zgłoszeń i informowanie użytkowników o ich postępach Obsługa mailowa i telefoniczna, przekazywanie połączeń, wprowadzanie danych zakupowych do systemu...

Customer advisor with Danish for TV streaming provider

  • Data: 31 mar 2025

  • Firma: Concentrix

  • Lokalizacja: Warszawa

Become a Hero for Entertainment Lovers: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Offer technical assistance to streaming enthusiasts, making sure they never miss a moment. Empathetic...