Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin
na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca wiąże się z częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami
Zakres zadań
- Realizuje zadania dotyczące obsługi Szefa KPRM lub osoby przez niego upoważnionej oraz Dyrektora Generalnego, związanej ze sprawowanym przez te osoby nadzorem nad działalnością Centrum Obsługi Administracji Rządowej w zakresie: a) czynności nadzorczych organu założycielskiego wynikających ze Statutu COAR, b) koordynacji współpracy Kancelarii z Centrum Obsługi Administracji Rządowej.
- Analizuje, weryfikuje i opiniuje dokumenty systemowe COAR (np. strategie, polityki) i związane z jego bieżącą działalnością, w tym w szczególności dokumenty wymagające akceptacji Dyrektora Generalnego lub Szefa KPRM (np. plany, sprawozdania, raporty, pisma).
- Współpracuje z COAR w zakresie realizacji zadań statutowych, a w szczególności dokonuje analizy okresowych informacji o wykonaniu przychodów, kosztów i wyników finansowych, sporządza opinie, proponuje usprawnienia i przygotowuje notatki dla potrzeb Dyrektora BDG.
- Monitoruje, w zakresie zadań Wydziału, wydatki na usługi świadczone przez COAR przedstawia propozycje sposobu ich racjonalizacji oraz analizuje i opiniuje dokumenty w tym zakresie.
- Wykonuje inne zadania zlecone przez przełożonych oraz zastępuje podczas nieobecności innych pracowników Wydziału.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w zakresie obsługi finansowej lub w pracy z danymi finansowymi
- Wiedza z zakresu: analizy ekonomicznej i finansowej, rachunku kosztów oraz analizy ryzyka, praktycznej znajomości przepisów ustawy o finansach publicznych oraz prawa zamówień publicznych, przepisów prawnych dot. finansów, rachunkowości, gospodarki nieruchomościami, standardów kontroli zarządczej, zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej, gospodarowania majątkiem Skarbu Państwa, rozliczania projektów inwestycyjnych
- Posiadanie kompetencji miękkich: komunikacja, myślenie analityczne, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w zakresie kontroli lub audytu wewnętrznego
Podobne ogłoszenia
Inspektor/ starszy inspektor ds. finansowo-księgowych k/m
Data: 18 kw. 2025
Firma: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Lokalizacja: Warszawa
Ogólny zakres obowiązków:- dekretowanie dokumentów księgowych wg obowiązującego planu kont z uwzględnieniem klasyfikacji budżetowej i programu budżetowego;- księgowanie dokumentów księgowych na kontach syntetycznych i analitycznych z uwzględnieniem...
Główny specjalista do spraw legislacji
Data: 17 kw. 2025
Firma: Ministerstwo Klimatu i Środowiska w Warszawie
Lokalizacja: Warszawa
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań: zagrożenie korupcją częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: budynek i pomieszczenia urzędu dostosowane...
Główny specjalista
Data: 17 kw. 2025
Firma: Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Lokalizacja: Warszawa
Warunki pracy Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Obiekt przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 składa się z 3...