Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno-biurowa
- obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
- nietypowe godziny pracy w tym dyżury - z uwagi na organizację eventów w dni wolne od pracy
- częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz – w związku z koordynowaniem
ogólnopolskich akcji promocyjnych i współpraca z mediami oraz instytucjami
zewnętrznymi, w tym mediami
Zakres zadań
- Współpracuje przy opracowywaniu strategii i założeń komunikacyjnych do prowadzonych przez biuro ogólnopolskich projektów i kampanii informacyjnych i promocyjnych
- Bierze udział w realizacji działań i projektów informacyjnych i promocyjnych Ministerstwa Finansów (MF) i Krajowej Administracji Skarbowej (KAS), miedzy innymi w obszarze usług dla podatników i wprowadzanych ułatwień w wykonywaniu obowiązków podatkowych i celnych także we współpracy z pracownikami komórek jednostek organizacyjnych KAS i innymi osobami w ministerstwie
- Opiniuje wnioski o uzyskanie honorowego patronatu MF i KAS
- Organizuje i zapewnia obsługę spotkań informacyjno-promocyjnych (konferencji, targów, uroczystości, imprez okolicznościowych, itp.) z udziałem kierownictwa i przedstawicieli MF i KAS
- Planuje i współpracuje przy realizacji ogólnopolskich badań socjologicznych dla resortu finansów z zakresu komunikacji, a także postrzegania MF i KAS oraz przygotowuje analizy tematyczne na potrzeby prowadzonych przez biuro projektów
- Współpracuje ze środowiskami opiniotwórczymi, instytucjami zewnętrznymi, w tym Organizacjami Pożytku Publicznego oraz innymi urzędami administracji państwowej w zakresie realizowanych działań informacyjnych i promocyjnych
- Przygotowuje projekty materiałów informacyjno-promocyjnych w celu dostarczenia odbiorcom informacji na temat nowych regulacji lub rozwiązań prawnych oraz działalności MF i KAS
- Koordynuje organizację spotkań ministra finansów i członków kierownictwa w ramach dialogu z biznesem z przedsiębiorcami i innymi interesariuszami biznesowymi
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze public relations lub promocji lub organizacji eventów
- Znajomość przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej
- Znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych
- Znajomość organizacji Ministerstwa Finansów i Krajowej Administracji Skarbowej
- Wiedza z obszaru działań informacyjnych, promocyjnych oraz wizerunkowych
- Umiejętność argumentowania
- Umiejętność współpracy w zespole
- Umiejętność redagowania tekstów
- Niepełnienie służby zawodowej ani niepracowanie w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1632, z późn. zm.), ani niebycie ich współpracownikiem – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikowanie się
- Znajomość przepisów ustawy o Krajowej Administracji Skarbowej
- Znajomość prawa podatkowego
Podobne ogłoszenia
Specjalista/st. specjalista/gł. specjalista ds. komunikacji i promocji k/m
Data: 18 kw. 2025
Firma: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Lokalizacja: Warszawa
• realizacja działań informacyjno-promocyjnych mających na celu upowszechnianie wiedzy o rozwoju rolnictwa i obszarów wiejskich, a także działań i dobrych praktyk z zakresu innowacji w rolnictwie i na obszarach wiejskich;• prowadzenie działań...
Specjalista ds. Promocji
Data: 06 kw. 2025
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: Warszawa
Realizacja kampanii promocyjnych online oraz współpraca z mediami lokalnymi. Prowadzenie działań promujących wydarzenia z udziałem naukowców. Współpraca z zespołami projektowymi. Tworzenie materiałów promocyjnych (opisy wydarzeń, content na stronę...
Specjalista ds. Media / Public Relations
Data: 04 kw. 2025
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: Warszawa
Wsparcie rzecznika prasowego i zespołu odpowiedzialnego za komunikację z mediami Przyjmowanie pytań dziennikarzy i przygotowywanie odpowiedzi we współpracy z jednostkami merytorycznymi Organizacja i dokumentowanie wydarzeń medialnych (konferencje prasowe,...