Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin
na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca na stanowisku wiąże się z nietypowymi godzinami pracy (w tym dyżury).
Na stanowisku występuje zagrożenie korupcją.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami
Zakres zadań
- Tworzy kampanie promujące programy rządowe oraz nowe rozwiązania prawne wprowadzane przez rząd.
- Przygotowuje strategie komunikacji promocji programów rządowych.
- Planuje budżety i media plany kampanii marketingowych.
- Śledzi w mediach krajowych i zagranicznych najnowsze trendy, badania, dobre praktyki z zakresu promocji i marketingu, w Polsce i na świecie.
- Opracowuje materiały promocyjne (w tym redaguje teksty).
- Współpracuje z podmiotami zewnętrznymi przy realizacji działań promocyjnych w ramach kampanii promujących programy rządowe oraz działania rządu.
- Współpracuje przy produkcji filmów promocyjnych z Zespołem Obsługi Audiowizualnej.
- Współpracuje z zespołem Centrum Informacyjnego Rządu w zakresie promocji programów rządowych oraz działań rządu i Prezesa Rady Ministrów.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w zakresie marketingu, lub dziennikarstwa, lub social media, lub promocji, lub PR
- Posiadanie wiedzy z zakresu: aktualnej sytuacji politycznej, gospodarczej i społecznej w kraju i na świecie; procesu legislacyjnego; przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych; zasad komunikacji społecznej i działania mediów; specyfiki nowoczesnych narzędzi promocji i marketingu; zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
- Posiadanie kompetencji miękkich: komunikacja, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, kreatywność, myślenie analityczne
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość j. angielskiego na poziomie odpowiadającym B2
- Umiejętności tworzenia i wdrażania strategii komunikacji i media planów, zarządzania kampaniami reklamowymi w systemie reklamowym META lub Google Ads.
Podobne ogłoszenia
Specjalista / Specjalistka ds. Patronatów i Partnerstw Marketingowych
Data: 24 sty 2025
Firma: STOWARZYSZENIE POLSKI KOMITET NARODOWY UNICEF
Lokalizacja: Warszawa
Twoje zadania: Aktywne wyszukiwanie i ocenianie wydarzeń biznesowych i branżowych, które mogą służyć jako platforma dla promowania misji i celów UNICEF Analiza możliwości zaangażowania UNICEF Polska w panelach dyskusyjnych, warsztatach lub jako prelegent...
Specjalista marketingowy
Data: 24 sty 2025
Firma: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.
Lokalizacja: Warszawa
Miejsce pracy: Warszawa Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za realizację zadań związanych z osiąganiem celów marketingowych i promocją produktów, a w szczególności za: uczestniczenie w planowaniu działań operacyjnych dla obranej strategii...
Digital Marketing Specialist (Employer Brand)
Data: 24 sty 2025
Firma: LeverX
Lokalizacja: Warszawa
Responsibilities: Lead the management and optimization of the corporate career website to effectively showcase vacancies, courses, and events; Develop and execute strategic email marketing campaigns to engage potential candidates and promote company initiatives;...