Ministerstwo Rozwoju i Technologii w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 156914

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz - spotkania z przedstawicielami KPRM, innych ministerstw i strony społecznej w zakresie uzgodnień/konsultacji dotyczących konkretnego zagadnienia, propozycji legislacyjnej

Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Ministerstwa: https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/warunki-pracy

Zakres zadań

  • Prowadzi analizy (m. in. społeczno-gospodarcze i finansowo-ekonomiczne) na potrzeby przygotowania i realizacji koncepcji/ programów/ projektów.
  • Przygotowuje dokumenty z zakresu oceny skutków społeczno-gospodarczych projektów aktów normatywnych.
  • Realizuje badania z obszaru prawa gospodarczego, w tym analizuje zgromadzone dane, formułuje wnioski i rekomendacje, przygotowuje materiały informacyjno-promocyjne na temat wyników badania.
  • Opracowuje założenia, opiniuje, opracowuje, uzgadnia i konsultuje projekty aktów prawnych oraz innych dokumentów rządowych oraz reprezentuje Ministra w pracach nad projektami aktów prawnych.
  • Wykorzystuje wyniki badań, w tym konsultuje wnioski i rekomendacje z badania, przy dokonywaniu oceny funkcjonowania aktów normatywnych z zakresu prawa gospodarczego.
  • Prowadzi szkolenia/ seminaria/ konferencje z obszaru przeprowadzania oceny skutków społeczno-gospodarczych projektów aktów normatywnych.
  • Planuje i przygotowuje badania z obszaru prawa gospodarczego.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze problematyki regulacyjnej/ legislacji lub obsługi prawnej/ badań lub analiz
  • Znajomość języka angielskiego B2
  • Znajomość procedur stanowienia prawa na szczeblu krajowym i UE
  • Znajomość wytycznych w zakresie przeprowadzania oceny wpływu regulacji i konsultacji publicznych
  • Znajomość zagadnień związanych z ekonomiczną analizą prawa
  • Umiejętność obsługi MS Office: Word, Excel
  • Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność
  • Myślenie analityczne
  • Kreatywność
  • Negocjowanie
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później). Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Podobne ogłoszenia

Starszy specjalista

  • Data: 01 lis 2025

  • Firma: Urząd Lotnictwa Cywilnego w Warszawie

  • Lokalizacja: Warszawa

Warunki pracy stres związany z obłsugą interesantów zagrożenie korupcją, krajowe i zagraniczne wyjazdy służbowe, praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy: Budynek siedziby Urzędu...

Główny specjalista

  • Data: 29 paź 2025

  • Firma: Ministerstwo Zdrowia w Warszawie

  • Lokalizacja: Warszawa

Warunki pracy praca przy komputerze powyżej 4 godz. presja czasu Zakres zadań Dokonuje przeglądu i bieżącej analizy obowiązujących regulacji prawnych w zakresie wpływu planowanych działań mających na celu odwrócenie piramidy świadczeń, tj. przeniesienie...

Specjalista ds. Administracyjno-Prawnych

  • Data: 27 paź 2025

  • Firma: Klient portalu Praca.pl

  • Lokalizacja: Warszawa

Organizacja i koordynacja procesów administracyjnych w firmie Zarządzanie dokumentacją, rejestracja umów oraz pełnomocnictw Prowadzenie ewidencji poleceń służbowych i zarządzeń Wsparcie administracyjne dla różnych działów Przygotowywanie pism i...